Τα καρύδια είναι ίσως οι καλύτεροι ξηροί καρποί που μπορούμε να καταναλώσουμε. Και αυτό δεν αφορά μόνο την υπέροχη γεύση τους. Είναι γεμάτα με εξαιρετικά οφέλη για την υγεία και δρουν ως ασπίδα προστασίας απέναντι σε πολλές ασθένειες!

 

Παρότι τα παραπάνω είναι αληθή, τα καρύδια έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά (περίπου 65%). Αυτό όμως δεν πρέπει να μας ανησυχεί. Συγκεκριμένα, περιέχουν άλφα-λινολενικό οξύ, το οποίο συγκαταλέγεται στα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα και είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την καρδιά. Έτσι, εάν δεν υπερβαίνετε την προτεινόμενη ημερήσια ποσότητα, μπορείτε να τα καταναλώνετε άφοβα.

Αυτοί είναι 14 καλοί λόγοι για να προσθέσετε τα καρύδια στο μενού σας:

  1. Περιέχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά από οποιαδήποτε άλλη τροφή

Τα αντιοξειδωτικά είναι ένας όρος που ακούμε συχνά. Αυτές οι ουσίες προστατεύουν τα κύτταρα από τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Έτσι, τα αντιοξειδωτικά λειτουργούν ως «σωματοφύλακες» των κυττάρων του σώματος.

Οι ελεύθερες ρίζες είναι ουσίες που προέρχονται από βλαβερά χημικά του αέρα, όπως ο καπνός από τα τσιγάρα και η ατμοσφαιρική ρύπανση. Όταν συσσωρευτούν στο ανθρώπινο σώμα μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες, ακόμη και θάνατο. Έτσι, χρειάζεστε όσο περισσότερα αντιοξειδωτικά μπορείτε να λάβετε.

  1. Είναι πλούσια σε φολικό οξύ

Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες χρειάζονται το φολικό οξύ, όμως οι έγκυες το χρειάζονται περισσότερο από όλους. Οι γυναίκες που έχουν ανεπάρκεια σε φολικό οξύ μπορεί να γεννήσουν παιδιά με συγγενείς αναπηρίες. Επομένως, η κατανάλωσή τους μπορεί να προστατέψει την υγεία της μητέρας και του παιδιού.

Μερικές έρευνες έχουν δείξει ότι τα καρύδια μπορεί να αυξήσουν την ευφυία του μωρού κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του στη μήτρα. Παρότι χρειάζονται περισσότερες έρευνες πάνω στο θέμα, δεν βλάπτει να ενισχύετε το μωρό σας με κάθε ευκαιρία.

  1. Ενισχύουν την υγεία της καρδιάς

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά και άλλα θρεπτικά συστατικά, τα καρύδια είναι εξαιρετικά για την ενίσχυση του καρδιαγγειακού συστήματος. Βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερίνης, ελαττώνουν τη φλεγμονή και ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος. Στην πραγματικότητα, όσο περισσότερα τρώτε, τόσο το καλύτερο.

Μπορεί να φαίνεται αντιφατικό το ότι η κατανάλωση ενός τροφίμου με τόσο υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά είναι καλό για την καρδιά. Ωστόσο, έχουν γίνει σημαντικές έρευνες που δείχνουν ότι τα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα μειώνουν το ρίσκο καρδιακών παθήσεων.

  1. Είναι εύκολο να τα πάρετε μαζί σας

Για κάποιους ανθρώπους το να κουβαλούν μαζί τους ένα σνακ είναι απαραίτητο, προκειμένου να μην περάσουν πολλές ώρες χωρίς να φάνε. Οι άνθρωποι με αυστηρό επαγγελματικό πρόγραμμα, συγκεκριμένη δίαιτα ή προβλήματα υπογλυκαιμίας μπορούν να ωφεληθούν εάν έχουν μαζί τους ένα υγιεινό σνακ. Μπορούν να βάλουν τα καρύδια σε ένα μικρό δοχείο και να τα έχουν στην τσάντα τους όπου και αν πάνε.

  1. Δημιουργούν αίσθημα κορεσμού

Τα καρύδια είναι το ιδανικό σνακ ανάμεσα στα γεύματα, καθώς μία μικρή ποσότητα σας βοηθά να νιώθετε χορτάτοι μέχρι να φάτε πάλι. Ο λόγος είναι ότι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες δημιουργούν αίσθημα κορεσμού.

  1. Βοηθούν τη μνήμη

Μελέτες υποστηρίζουν ότι τρόφιμα πλούσια σε πολυφαινόλη ενισχύουν τη μνήμη στους ηλικιωμένους. Ακόμη, ότι τα καρύδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταπολέμηση διαταραχών που σχετίζονται με τη μνήμη. Τα καρύδια περιέχουν περισσότερη πολυφαινόλη από όλους τους ξηρούς καρπούς. Σε 100 γραμμάρια περιέχονται 1591.5 mg.

7. Είναι ιδανική προσθήκη για τις σαλάτες

Αν θέλετε να κάνετε τη σαλάτα σας πιο νόστιμη, προσθέστε μισή κούπα καρύδια. Θα της δώσετε τραγανή και βουτυρένια γεύση. Οι σαλάτες με μήλο και καρύδια είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.

Μπορείτε ακόμη να φτιάξετε σαλάτα με καρύδια και τα αγαπημένα σας μούρα. Οι φράουλες, τα ράσμπερις και τα μπλούμπερις είναι όλες εξαιρετικές επιλογές.

  1. Ενισχύουν την ανδρική γονιμότητα

Αν θέλετε να ενισχύσετε το σπέρμα σας θα πρέπει να τρώτε καρύδια σε τακτική βάση. Αυτό γιατί αποτελείται από πολυακόρεστα λιπαρά οξέα τα οποία μπορούν να καταστραφούν από μία διαδικασία που λέγεται υπεροξείδωση λιπιδίων. Στην ουσία προστατεύουν τα κύτταρα του σπέρματος ενώ αναπληρώνουν αυτά τα πολύτιμα οξέα.

Εάν προσπαθείτε να συλλάβετε, τα καρύδια θα προστατέψουν το σπέρμα και θα διατηρήσουν υγιές το έμβρυο. Έτσι, τα καρύδια είναι ένα μικρό «θαύμα» για την αναπαραγωγή.

  1. Είναι νόστιμα

Ποιος καλύτερος λόγος για να φάτε κάτι από τη νόστιμη γεύση; Βέβαια υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν τους αρέσουν τα καρύδια, όμως η πλειοψηφία διαφωνεί. Για τους λάτρεις των ξηρών καρπών, το καρύδι συγκαταλέγεται στις αγαπημένες τους γεύσεις.

Στην πραγματικότητα, είναι ο τρίτος σε κατανάλωση ξηρός καρπός στον πλανήτη. Η γεύση του μπορεί να περιγραφεί ως πλούσια, γήινη και λίγο όξινη.

10. Ενισχύουν την ομορφιά

Τα καρύδια είναι πλούσια σε βιταμίνες και η βιταμίνη Β7 είναι μία από αυτές. Είναι επίσης γνωστή ως βιοτίνη και φημίζεται για την δράση της στο να έχουμε γερά, υγιή και λαμπερά μαλλιά. Η κατανάλωση καρυδιών έχει παρόμοια δράση με αυτή προϊόντων φροντίδας της επιδερμίδας και των μαλλιών.

  1. Επιβραδύνουν την εξέλιξη ορισμένων τύπων καρκίνου

Τα αντιοξειδωτικά είναι γνωστά για την ικανότητά τους να καταπολεμούν την εμφάνιση καρκίνου. Παρότι δεν προστατεύουν εντελώς από τον καρκίνο, επιβραδύνουν την εξέλιξή του. Αφού τα καρύδια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, δεν είναι έκπληξη που οι επιστήμονες υποθέτουν πως επιβραδύνουν την ανάπτυξη καρκίνου. Και είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να λάβετε γρήγορα μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών στον οργανισμό σας.

  1. Βελτιώνουν την επιδερμίδα

Τα αντιοξειδωτικά έχουν επίσης πολλά οφέλη για την επιδερμίδα σας. Βοηθούν το δέρμα σας να μοιάζει νεότερο, να είναι πιο απαλό και λείο. Ακόμη, καταπολεμούν τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές και μειώνουν τα σημάδια φθοράς από τον ήλιο.

Η κατανάλωση καρυδιών θα σας δώσει μία υγιή δόση αντιοξειδωτικών τα οποία το σώμα σας μπορεί να χρησιμοποιήσει για το δέρμα σας. Το έλαιο καρυδιών είναι μία ακόμη εξαιρετική επιλογή για την ξηρή επιδερμίδα.

  1. Βοηθούν στη διαχείριση του βάρους

Τα καρύδια δεν θα σας κάνουν αυτόματα να χάσετε βάρος όμως θα σας βοηθήσουν να σταματήσετε την υπερφαγία. Όλα τα αντιοξειδωτικά, οι φυτικές ίνες, οι βιταμίνες και τα άλλα θρεπτικά συστατικά συμβάλλουν στο να νιώθετε χορτάτοι. Έτσι, αν έχετε καρύδια τριγύρω σας μπορείτε να φάτε μερικά όταν νιώθετε πείνα και να αποφύγετε τα ανθυγιεινά σνακ με ζάχαρη.

  1. Δίνουν ενέργεια

Φαίνεται πως όλοι αναζητούν λίγη έξτρα ενέργεια αυτές τις ημέρες. Τα ενεργειακά συμπληρώματα και ποτά είναι δημοφιλή, όμως ενδέχεται να μην είναι τόσο υγιεινά. Η καφεΐνη που είναι το πιο δημοφιλές μπορεί να προκαλέσει υπερένταση. Από την άλλη τα καρύδια είναι η ιδανική επιλογή.

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Β. Αυτές οι βιταμίνες σας δίνουν πολλή ενέργεια και συχνά πωλούνται ως συμπληρώματα διατροφής. Ωστόσο, η κατανάλωση καρυδιών σας σώζει από τα περιττά έξοδα και σας δίνει φυσική ενέργεια, εκτός από όλα τα παραπάνω οφέλη.

Είναι εκπληκτικό που ένας τόσο μικρός καρπός μπορεί να κάνει τόσο πολλά. Τα καρύδια πραγματικά αξίζουν τον χαρακτηρισμό υπερτροφή. Και το καλύτερο είναι πως είναι προσιτά και μπορούμε να τα βρούμε παντού. Αυτή η διαθεσιμότητα σημαίνει ότι δεν υπάρχουν δικαιολογίες να μην τα βάλουμε στο μενού μας. Είναι μία προσθήκη που σίγουρα δεν θα μετανιώσουμε!

Διαβάστε ακόμη: Μαύρη κορινθιακή σταφίδα | Η υπερτροφή που μπορούμε να τρώμε καθημερινά

Πηγή: POWER OF POSITIVITY

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας