4 τρόποι να προστατεύσετε την ενέργειά σας όταν αισθάνεστε επιπλέον ευαίσθητοι

0

1.104 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ

Της Αγγελικής Κρητικού

Κ 

άθε φορά που περνάτε μια περίοδο αλλαγής ή όταν υπάρχουν πολλές πλανητικές μετατοπίσεις, είναι φυσικό να αισθάνεστε επιπλέον ευαίσθητοι. Αν είστε ήδη αρκετά ευαίσθητοι στην ενέργεια τότε μια τέτοια περίοδος μπορεί να σας προσγειώσει σε ένα πολύ αφόρητο μέρος!

Αν νιώθετε έντονη νευρικότητα κοντά σε άλλους ή σε πολυσύχναστους δημόσιους χώρους χωρίς προφανή λόγο, πιθανότατα να λαμβάνετε κάθε ίχνος ενέργειας όλων των ανθρώπων που βρίσκονται γύρω σας. Σίγουρα αυτό δεν είναι ευχάριστο και μπορεί να σας οδηγήσει σε εξάντληση ή ακόμα και  σε έντονα αρνητικά συναισθήματα.

‘Ενας από τους καλύτερους και ταχύτερους τρόπους για να προστατέψετε την ενέργεια σας είναι να οραματιστείτε τον εαυτό σας μέσα σε ένα λευκό φως. Επίσης, παρακάτω υπάρχουν 4 σημαντικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε όταν νιώθετε επιπλέον ευαίσθητοι στην ενέργεια.

  1. Ενσυνείδητα να αποφασίζετε σε ποιον αφιερώνετε τον χρόνο σας

Όταν αισθάνεστε πολύ ευαίσθητοι, είναι πραγματικά σημαντικό να μπορείτε να πείτε όχι σε ανθρώπους ή καταστάσεις που πρόκειται να αποστραγγίσουν την ενέργειά σας ή να σας κάνουν να αισθανθείτε ακόμα πιο εξαντλημένοι.

Ίσως όταν αισθάνεστε πολύ καλά με την ενέργεια που βρίσκεται γύρω σας να μπορείτε να χειριστείτε οτιδήποτε και οποιονδήποτε, αλλά σε άλλες περιόδους, είναι σημαντικό να μπορείτε να πείτε όχι και με συνειδητή σκέψη να αποφασίσετε με ποιον θα επιλέξετε να περάσετε το χρόνο σας.

Σε αυτή την περίπτωση, η αυτο-φροντίδα είναι ουσιαστικά να μην βάλετε τον εαυτό σας σε καταστάσεις και σε ανθρώπους που θα σας κάνουν να νιώσετε πιο εξαντλημένοι και πιο συναισθηματικοί.

  1. Προστατέψτε το τσάκρα της καρδιάς σας

Το τσάκρα της καρδιάς μας είναι το σημείο που κάνουμε τις ουσιαστικές συνδέσεις με τους άλλους. Όταν αισθάνεστε πολύ ευαίσθητοι ή συναισθηματικοί, μπορεί να προκαλέσει την ενέργεια του τσάκρα της καρδιάς σας να ξεφύγει από την ισορροπία του. Η προστασία του τσάκρα της καρδιάς σας είναι ένας πολύ σημαντικός τρόπος για να υποστηρίξετε τον εαυτό σας.

Για να προστατέψετε το τσάκρα της καρδιάς σας, μπορείτε να φορέσετε ένα κρεμαστό μενταγιόν που φτάνει στο κέντρο του στήθους σας ή ακουμπάει στο σημείο του θύμου αδένα σας με μια προστατευτική πέτρα, κρύσταλλο ή κάποιο φυλακτό. Το πιο σημαντικό είναι το μενταγιόν να έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα για εσάς.

Πριν φορέσετε το μενταγιόν, κρατήστε το στα χέρια σας και θέστε την πρόθεσή σας να σας προστατεύει, να σας βοηθάει να έχετε την καρδιά σας ανοιχτή στην καλή ενέργεια και να καθαρίζει οποιαδήποτε αρνητική ενέργεια που μεταφέρετε μαζί σας.

  1. Βγείτε στη Φύση

Η ζωή σε μια πολυσύχναστη πόλη ή η ύπαρξη γύρω από ένα αγχωτικό περιβάλλον οποιουδήποτε είδους μπορεί να αποστραγγίσει και να καταστρέψει την ενέργειά σας, ειδικά όταν αισθάνεστε πολύ ευαίσθητοι.

Για να αντισταθμιστεί αυτό, η εξόρμηση στη φύση είναι το τέλειο φάρμακο. Προσπαθήστε να κάνετε μια βόλτα κάπου που είναι γαλήνια και ήσυχα, ώστε να μπορείτε πραγματικά να απολαύσετε την υπέροχη ενέργεια της φύσης.

Η φύση έχει μια πολύ εξισορροπητική επίδραση στο ανθρώπινο πνεύμα, γι ‘αυτό είναι τόσο ισχυρή. Βρείτε ένα σημείο στο οποίο θα μπορείτε πραγματικά να ανοίξετε τις αισθήσεις σας και να βυθιστείτε στην εμπειρία.

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο και θέλετε μια γρήγορη ενίσχυση, μπορείτε να βρείτε ένα δέντρο και  να τοποθετήσετε τα χέρια σας στον κορμό του. Ενώ αγγίζετε το δέντρο, κλείστε τα μάτια σας και ζητήστε από τη Μητέρα Φύση να αναπληρώσει την ενέργειά σας. Δώστε ευχαριστίες στο δέντρο και στη Μητέρα Φύση μόλις νιώσετε ότι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί.

4) Πείτε θετικές βεβαιώσεις

Όταν βρίσκεστε σε δημόσιους χώρους και ξαφνικά αισθάνεστε ότι έχετε κατακλυστεί από την ενέργεια ή νευρικοί, ο καλύτερος τρόπος για να αποσπάσετε τον εαυτό σας είναι να πείτε νοητά κάποια θετική βεβαίωση.

Αυτό είναι απλό και εύκολο στη χρήση και θα σας βοηθήσει να κατευθύνετε την ενέργειά σας προς τα μέσα και όχι προς τα έξω σαν μαγνήτης.

Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις για θετικές βεβαιώσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

“Είμαι ισχυρός και έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου”.

“Είμαι προστατευμένος. Είμαι ασφαλής. Ελκύω μόνο χαρά ».

“Έχω διαύγεια. Νιώθω φως. Ολα είναι εντάξει.”

“Είμαι γαλήνιος. Όλα είναι τέλεια. Τα καταφέρνω μια χαρά. “

“Είμαι ασφαλής. Μια ασπίδα λευκού φωτός με προστατεύει. “

Όλες οι παραπάνω προτάσεις είναι απλές, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν να νιώσετε πιο ασφαλείς και συνδεδεμένοι με το κέντρο σας όταν αισθάνεστε πολύ πιο ευαίσθητοι με τις ενέργειες που βρίσκονται γύρω σας.

 

Άντζελα Κρητικού

Άντζελα Κρητικού

Η Άντζελα Κρητικού ως ψυχολόγος (με άδεια άσκησης επαγγέλματος), με μεταπτυχιακό MSc στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο πανεπιστήμιο του Λονδίνου και με ειδίκευση στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική και Συστημική Ψυχοθεραπεία ασχολείται με δυσκολίες στις διαπροσωπικές και οικογενειακές σχέσεις καθώς επίσης με θέματα διαχείρισης άγχους, κατάθλιψης, ενίσχυσης αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης, δυσκολίες στον ύπνο, φοβίες, ψυχοσωματικά, δυσκολίες στη διατροφή, πένθος.

Με την μετεκπαίδευση της στην Προγεννητική και Περιγεννητική Συμβουλευτική Ψυχολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ως πιστοποιημένη επιμορφώτρια Προγεννητικής Παιδαγωγικής-Αγωγής από την Ελληνική Εταιρία Προγεννητικής Αγωγής ειδικεύεται σε θέματα εγκυμοσύνης, τοκετού, θηλασμού και σε θέματα που απασχολούν τους γονείς (και όσους θέλουν να γίνουν γονείς). Επίσης, είναι ενεργειακή-εναλλακτική θεραπεύτρια και δασκάλα του Ρέικι.

Δείτε τα πλήρη στοιχεία της Αγγελικής Κρητικού
Άντζελα Κρητικού

Σχολιάστε

Εναλλακτικά, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.