Το 2021 επικεντρωνόμαστε στη χαρά. Μετά από τη δύσκολη χρονιά που περάσαμε, το να γιορτάζουμε τις μικρές στιγμές ευτυχίας είναι πιο αναγκαίο από ποτέ. Φέτος η ευημερία του σώματος και της ψυχής μας έρχεται στο προσκήνιο. Ας είμαστε ανοιχτοί λοιπόν στο να γελάσουμε περισσότερο, να δοκιμάσουμε νέα πράγματα και να αναπροσδιορίσουμε τις διαφορετικές πτυχές της καθημερινότητας.

 

Μία τέτοια πτυχή είναι ο ύπνος μας. Το στρες της καθημερινότητας έχει σημαντικό αντίκτυπο όχι μόνο στην ποιότητά του, αλλά και στα όνειρα που βλέπουμε. Το άγχος που βιώνουμε μέσα στην ημέρα μεταφέρεται και στον ύπνο μας και μπορεί να προκαλέσει όνειρα γεμάτα αγωνία και εφιάλτες.

Υπάρχουν όμως μερικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε πριν πάμε για ύπνο, ώστε να βλέπουμε χαρούμενα όνειρα:

  1. Διαχειριστείτε το άγχος με υγιή εργαλεία.

Σύμφωνα με θεραπευτές, κάτι που μπορεί να βοηθήσει τα όνειρά σας να γίνουν πιο ευχάριστα είναι να μειώσετε το στρες στην καθημερινότητά σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει να υιοθετήσετε πρακτικές mindfulness, να κρατήσετε ημερολόγιο που θα καταγράφετε ό,τι σας απασχολεί ή ακόμη να δείτε έναν εξειδικευμένο επαγγελματία. Δοκιμάστε οτιδήποτε λειτουργεί για εσάς στη διαχείριση του στρες και θα δείτε πως αυτό μεταφράζεται σε καλύτερο ύπνο και πιο χαρούμενα όνειρα.

  1. Υιοθετήστε μία χαλαρωτική ρουτίνα πριν τον ύπνο.

Όταν κάνουμε λόγο για ποιοτικό ύπνο, δεν μπορούμε φυσικά να αφήσουμε απ’ έξω την πάρα πολύ σημαντική ρουτίνα του ύπνου μας. Όταν αφιερώνετε το χρόνο πριν τον ύπνο στο να κάντε δραστηριότητας που μειώνουν το σωματοποιημένο άγχος, ευνοείτε τα χαρούμενα όνειρα. Ιδανικά, πρέπει να πηγαίνουμε για ύπνο με το σώμα μας χαλαρωμένο. Σε αυτό βοηθά η σωματική άσκηση μέσα στην ημέρα και η υιοθέτηση μίας ρουτίνας σωματικής υγιεινής πριν τον ύπνο.

Αυτό μεταφράζεται στην αποχή από τις οθόνες για τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο, σε ένα ζεστό μπάνιο και ενδεχομένως σε διαλογισμό. Επίσης, μία καλή ιδέα είναι να αποφύγετε το βαρύ βραδινό φαγητό και την κατανάλωση αλκοόλ πριν τον ύπνο.

Διαβάστε ακόμη: Yoga και ύπνος | 6 απλές θέσεις πριν πάμε για ύπνο

  1. Δοκιμάστε συμπληρώματα μαγνησίου

Προκειμένου να μπορέσετε να χαλαρώσετε ίσως θα έπρεπε να σκεφτείτε να δοκιμάσετε κάποιο συμπλήρωμα που βοηθά τον ύπνο. Το μαγνήσιο είναι ένα τέτοιο συμπλήρωμα, καθώς έχει καταπραϋντική δράση. Κλινικές μελέτες έχουν δείξει ότι αυτή η ουσία χαλαρώνει το νευρικό σύστημα και κατά συνέπεια ενισχύει την ποιότητα του ύπνου.

  1. Ρυθμίστε το θερμοστάτη σας

Εάν τα άσχημα όνειρα και το συχνό νυχτερινό ξύπνημα είναι κάτι που σας ταλαιπωρεί, μπορεί για αυτό να ευθύνεται η θερμοκρασία του δωματίου σας. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται σε δωμάτια με θερμοκρασία μεγαλύτερη από 21 βαθμούς Κελσίου είναι πιθανότερο να βλέπουν άσχημα όνειρα και να έχουν διακεκομμένο ύπνο. Έτσι, προσπαθήστε να διατηρήστε τη θερμοκρασία του υπνοδωματίου σας σε επίπεδα χαμηλότερα από τους 20 βαθμούς Κελσίου, τουλάχιστον πριν τον ύπνο.

  1. Έχετε πρόθεση να δείτε χαρούμενα όνειρα

Δοκιμάστε να φέρετε στο μυαλό σας μια όμορφη ανάμνηση ή ένα πολύ καλό όνειρο που έχετε δει στο παρελθόν. Δημιουργήστε στον εαυτό σας την πρόθεση να συνεχίσει να βλέπει αυτό το όνειρο μόλις αποκοιμηθείτε. Μπορείτε ακόμη να ζητήσετε από το υποσυνείδητο των ονείρων σας να σας βοηθήσει να λύσετε ένα πρόβλημα. Επιπλέον, εάν καταγράψετε την απορία σας, αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να δείτε όνειρα σχετικά με το ζήτημα που σας απασχολεί.

Ακόμη και αν νιώθετε ότι απέχετε πολύ από το να ελέγξετε τον ύπνο σας και να δείτε χαρούμενα όνειρα, το να δοκιμάσετε μικρά πράγματα μέσα στην ημέρα και πριν τον ύπνο είναι ένα καλό ξεκίνημα. Κάνετε λοιπόν την αρχή χαλαρώνοντας το σώμα και το μυαλό σας και προετοιμάζοντας το έδαφος για έναν όμορφο βραδινό ύπνο.

Με πληροφορίες από: www.mindbodygreen.com

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας