Είναι δύσκολο να νιώσουμε χαλάρωση και άνεση όταν τα σώματά μας είναι σφιγμένα, γεμάτα ένταση και πόνο. Και με τις ζωές μας να έχουν ανατραπεί, ίσως νιώθετε περισσότερους πόνους και ενοχλήσεις τελευταία. Το σώμα μας είναι εξαντλημένο όμως και το μυαλό μας ίσως είναι φορτωμένο με πολλές ανησυχίες, επιδεινώνοντας την κατάσταση.

 

Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί απλοί τρόποι για να απελευθερώσουμε τη σωματική ένταση, στέλνοντας μηνύματα χαλάρωσης στο σώμα και το μυαλό μας.

Δείτε μερικές πρακτικές που μπορείτε να υιοθετήσετε άμεσα:

  1. Κάνετε διαλογισμός σάρωσης σώματος

Ξαπλώστε και κλείστε τα μάτια. Ξεκινήστε από τα πόδια και μετακινηθείτε σε διαφορετικά μέρη του σώματος, δίνοντας προσοχή σε κάθε μορφής ένταση, σφίξιμο, πόνο ή άλλo αίσθημα. Όπου παρατηρείτε μία άβολη αίσθηση, πάρτε ανάσα ή κάνετε απαλό μασάζ στο σημείο.

  1. Τινάξτε από πάνω σας το στρες

Πρόσφατα δοκίμασα έναν διαλογισμό τινάγματος σε μία εικονική τάξη γιόγκα και ήταν φανταστική εμπειρία. Ένας τέτοιος διαλογισμός δεν χρειάζεται κάποια επίσημη διαδικασία. Μπορείτε απλώς να βάλετε το αγαπημένο σας ανεβαστικό τραγούδι, να κλείσετε τα μάτια και να κουνήσετε ολόκληρο το σώμα σας. Ή μπορείτε να ξεκινήσετε κουνώντας ένα διαφορετικό σημείο στο σώμα σας κάθε φορά.

  1. Επικεντρωθείτε στους ώμους

Για να χαλαρώσετε τους σφιγμένους σας ώμους, κάντε κύκλους προς τα μπροστά μερικές φορές. Έπειτα επαναλάβετε τη διαδικασία προς τα πίσω. Υψώστε τους ώμους μέχρι τα αυτιά, κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα και έπειτα επαναφέρετε στην αρχική θέση. Μπορείτε ακόμη να γείρετε το κεφάλι στον δεξί σας ώμο, κρατώντας για 10 με 30 δευτερόλεπτα. Έπειτα αλλάξτε στον αριστερό ώμο και επαναλάβετε.

Διαβάστε ακόμη: GB-21 | Το σημείο κλειδί για την ανακούφιση της κεφαλαλγίας

  1. Πόδια ψηλά στον τοίχο

Είναι μία στάση της γιόγκα που βοηθά πολύ και έχει άμεσα αποτελέσματα. Είναι ιδιαίτερα βοηθητική για να χαλαρώσετε πριν τον ύπνο. Απλώς ξαπλώνετε στο κρεβάτι με τα πόδια ψηλά στον τοίχο και τα χέρια χαλαρά στα πλάγια. Μπορείτε να βάλετε χαλαρωτική μουσική, να ανάψετε κεριά και να βυθιστείτε σε αυτή την θέση.

Διαβάστε ακόμη: Με τα πόδια στον τοίχο | 5 θαυματουργά οφέλη!

  1. Κάντε αερόβια γυμναστική

Σύμφωνα με τον οργανισμό Anxiety and Depression Association of America, οι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει ότι η τακτική συμμετοχή σε αερόβιες ασκήσεις μειώνει τα γενικότερα επίπεδα έντασης. Ακόμη, ανυψώνει και σταθεροποιεί τη διάθεση, βελτιώνει τον ύπνο και τονώνει την αυτοεκτίμηση. Έστω και πέντε λεπτά αεροβικής μπορεί να έχουν αγχολυτικό αποτέλεσμα. Επιλέξτε την αγαπημένη σας άσκηση, όποια και αν είναι αυτή. Μπορείτε για παράδειγμα να τρέξετε, να κάνετε άλματα, σανίδα ή ακόμη να χορέψετε!

  1. Κάνετε μασάζ

Το μασάζ απομακρύνει τους πόνους και τις ενοχλήσεις στα χέρια, τα πόδια, το λαιμό, τους ώμους, τα μπράτσα, την πλάτη και τα πέλματα. Μπορείτε να κάνετε μασάζ στον εαυτό σας ή να ζητήσετε σε κάποιον άλλο να το κάνει για εσάς.

  1. Δοκιμάστε τον οραματισμό

Σταθείτε σε ίσια στάση με τα πόδια σας βυθισμένα στο έδαφος, το γρασίδι ή το δάπεδο. Οραματιστείτε ότι η ένταση διαλύεται μέσα στη γη, δημιουργώντας δυνατές ρίζες για καινούρια δέντρα. Ή φανταστείτε τον εαυτό σας να αφαιρεί την ένταση σαν να ήταν ένα παλτό. Ή ακόμη, χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας για να πλάσετε ένα διαφορετικό σενάριο που μειώνει την ένταση σε ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματος.

Διαλέξτε οποιαδήποτε μορφή σας ταιριάζει και κάντε την μέρος της καθημερινής ρουτίνας σας. Ή αφιερώστε λίγο χρόνο για να βρείτε ένα σύντομο βίντεο με συμβουλές για απελευθέρωση της έντασης. Κουβαλάμε τόσο πολύ σωματικό και συναισθηματικό στρες στο σώμα μας. Ανακαλύπτοντας ασκήσεις που αποβάλλουν έστω και λίγο από αυτό μπορεί να έχουν μεγάλη διαφορά στο να νιώσουμε περισσότερο ήρεμοι και ενισχυμένοι.

Της Margarita Tartakovsky

Πηγή: www.psychcentral.com

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας