Οι καλύτερες στάσεις για να απελευθερώσετε τον πόνο από το κάτω μέρος της πλάτης και τους γοφούς.

 

Οπόνος των γοφών και του κάτω μέρους της πλάτης επηρεάζει περισσότερους από 30 εκατομμύρια ανθρώπους από 20 ως 64 χρονών σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι ένα από τα πιο συχνά θέματα υγείας που αντιμετωπίζουμε κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι περισσότερο καθιστικός και αυτό προκαλεί σφίξιμο και πόνο στους ώμους, αποδυναμώνοντας το κάτω μέρος της πλάτης, τους κοιλιακούς και τους γλουτούς.

Ο πιο κοινός μυς που προκαλεί ένταση στους ανθρώπους είναι ο ψοΐτης μυς. Είναι ο καμπτήρας μυς που βρίσκεται πιο βαθιά στο σώμα και συνδέεται άμεσα με την οσφυϊκή χώρα.

Αν έχει ένταση προκαλεί δυσκαμψία, πόνο ιδιαίτερα στους γοφούς και το κάτω μέρος της πλάτης. Μπορείτε να απαλλαγείτε από τον πόνο και την ένταση με έναν φυσικό τρόπο χρησιμοποιώντας τα ευεργετήματα των ασκήσεων που τεντώνουν το σώμα…

Τα ευεργετήματα των διατάσεων σύμφωνα με την Κλινική Μάγιο είναι τα εξής:
Αυξάνει την ευλυγισία και το εύρος της κίνησης

Οι ευέλικτοι μύες μπορούν να βελτιώσουν την καθημερινή σας αποδοτικότητα. Δραστηριότητες όπως το σήκωμα των πακέτων και το δέσιμο των κορδονιών γίνονται ευκολότερα και λιγότερα κουραστικά. Η ευελιξία φθίνει καθώς μεγαλώνουμε αλλά μπορείτε να την αποκαταστήσετε και να τη συντηρήσετε.

Βελτιώνει την κυκλοφορία

Οι διατάσεις αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος στους μύες. Το αίμα που κυκλοφορεί στους μύες θρέφει και απαλλάσσει από οτιδήποτε άχρηστο τον μυϊκό ιστό. Η βελτιωμένη κυκλοφορία βοηθά στην επίσπευση της ανάρρωσης στην περίπτωση μυϊκών τραυματισμών.

Καλυτερεύει τη στάση του σώματος

Οι συχνές διατάσεις βοηθούν τους μύες να μην πιάνονται επιτρέποντας τη σωστή στάση σώματος. Μια σωστή στάση σώματος μειώνει τη δυσφορία και περιορίζει τους πόνους.

Ανακουφίζει από το στρες

Οι διατάσεις χαλαρώνουν τους σφιγμένους μύες που συνδέονται με το στρες.

Ενισχύουν το συντονισμό

Ο συντονισμός και η ισορροπία βοηθούν την κινητικότητα και κρατούν τους τραυματισμούς μακριά, ιδιαίτερα όσο περνούν τα χρόνια.

Child’s Pose
 
Supine Figure

Happy Baby

Seated Twist

Runner’s Lunge

Figure Twist

Adductor Opener

Wide-Legged Forward Fold

Cow Face Legs

Προκειμένου να αυξήσετε τα οφέλη από τις διατάσεις και να αποφύγετε τους τραυματισμούς χρειάζεται να ακολουθήσετε να ακολουθήσετε τις 3 συμβουλές που προτείνει η αναισθησιολόγος και φυσικοθεραπεύτρια Laura Inverarity:

1) κάντε προθέρμανση 2) κρατήστε κάθε διάταση για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα και 3) μην αναπηδάτε κατά τη διάρκεια των διατάσεων.

Πηγή: kundaliniyoganet.gr, higherperspectives.com

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας