Όλοι φοβόμαστε. Αντί να τρέχουμε να ξεφύγουμε από τον φόβο, καλύτερα να τρέξουμε προς το μέρος του και να δούμε τι έχει να μας πει.

Ήταν κάποτε μια νεαρή πολεμίστρια.
Ο δάσκαλός της   είπε ότι έπρεπε να μονομαχήσει με το φόβο. 
Η ίδια δεν ήθελε να το κάνει. 
Της έμοιαζε επιθετικό, τρομακτικό και εχθρικό, αλλά ο δάσκαλός της επέμεινε και της έδωσε οδηγίες για τη μάχη.  
Η μεγάλη μέρα έφτασε. 
Η κοπέλα  στάθηκε στη μία πλευρά και ο φόβος στάθηκε στην άλλη.
Ένοιωθε πολύ μικρή και ο φόβος έμοιαζε τεράστιος και γεμάτος οργή.  
Κρατούσαν και οι δύο τα όπλα τους. 
Η νεαρή πολεμίστρια πήγε προς το φόβο, υποκλίθηκε τρεις φορές και ρώτησε: «Μπορώ να έχω την άδεια να αναμετρηθώ μαζί σου;»
Ο φόβος είπε, «σ’ ευχαριστώ που μου ζητάς την άδεια δείχνοντας τόσο σεβασμό».  
Στη συνέχεια η νεαρή ρώτησε  «Πώς μπορώ να σε νικήσω;» 
Ο φόβος απάντησε: «τα όπλα μου είναι ότι μιλάω γρήγορα και έρχομαι πολύ κοντά  στο πρόσωπό σου. Στη συνέχεια παραλύεις και κάνεις ό,τι κι αν σου πω. Αν δεν κάνεις ό, τι σου λέω, δεν έχω καμία δύναμη. Μπορείς να με ακούς και να με σέβεσαι. Μπορεί ακόμα και να σε πείθω, αλλά αν δεν κάνεις ό,τι λέω, δεν έχω καμία εξουσία». 
Έτσι, η νεαρή μαθητευόμενη πολεμίστρια έμαθε πώς να νικάει τον φόβο.
Pema Chodron 

 

Όλοι φοβόμαστε.
Αντί να τρέχουμε να ξεφύγουμε από τον φόβο, καλύτερα να τρέξουμε προς το μέρος του και να δούμε τι έχει να μας πει.
Θα είναι μια δύσκολη διαδικασία, αλλά η Κουνταλίνι Γιόγκα μας δίνει πολλά εργαλεία.

 

Βασιστείτε στην αναπνοή σας. Χρησιμοποιήστε την ως κατευθυντήρια δύναμη  για να ηρεμήσετε το νου σας και να συντονιστείτε με την ψυχή σας. Επιβραδύνετε την αναπνοή σας για να αντιμετωπίσετε το φόβο σας με θάρρος. Ίσως να εκπλαγείτε με αυτό που θα βρείτε πίσω από όλους τους φόβους σας.

Δοκιμάστε την αναπνοή του ενός λεπτού.

Καθίστε στην εύκολη στάση με τη σπονδυλική στήλη ίσια, τα χέρια σε gyan moudra (αντίχειρας και δείκτης ενωμένοι στις άκρες τους).

Εισπνεύστε αργά και βαθιά για 20 δευτερόλεπτα. Κρατήστε για 20 δευτερόλεπτα.

Απελευθερώστε και εκπνεύστε πλήρως και αργά για 20 δευτερόλεπτα.

Οι αρχάριοι ξεκινήστε με 8-10 δευτερόλεπτα για κάθε τμήμα και αυξήστε σταδιακά, καθώς το σώμα σας συνηθίζει.

Μπορείτε, επίσης, να ασκήσετε τον παρακάτω διαλογισμό από το βιβλίο «Meditation  as Medicine» του Δρ.Dharma Singh Khalsa:
Διαλογισμός  για την απελευθέρωση των υποσυνείδητων φόβων

Στάση: Καθίστε στην εύκολη θέση  ή σε μία καρέκλα με τη σπονδυλική στήλη ευθεία, το σαγόνι ελαφρά προς τα μέσα. Λυγίστε τους αγκώνες έτσι ώστε κάθε χέρι να είναι ακριβώς μπροστά σας στο ύψος του αυτιού (σα να δίνετε όρκο και με τα δύο χέρια). Οι παλάμες είναι επίπεδες, κοιτάζουν μπροστά με τα δάχτυλα προς τα πάνω. Κρατήστε τα χέρια σας χαλαρά και αναπαυτικά κοντά στο σώμα.

Μάτια: Είναι ανοιχτά κατά 1/10. Εστιάστε νοητικά στο τρίτο μάτι, στο σημείο ανάμεσα στα φρύδια.

Αναπνοή – Μάντρα: Εκτείνετε τη γλώσσα σας έξω, σε όλο της το μήκος. Αφήστε τα δόντια της άνω γνάθου να ξεκουραστούν επάνω της. Εισπνεύστε από το στόμα με μια μακρά, απαλή αναπνοή και νοιώστε την να περνά κατά μήκος των πλευρών της γλώσσας. Καθώς εισπνέετε λέτε νοερά τον ήχο “Go”. Εκπνεύστε από τη μύτη και πείτε νοερά τον ήχο «Bind». Το μάντρα “Gobind” χρησιμοποιείται για να ενδυναμώνει και να προστατεύει τον εαυτό. Σ’ αυτό τον διαλογισμό σπάει σε δύο μέρη. Το “Go” είναι η υποστήριξη που περιβάλλει την ουσία και το “Bind” είναι η ουσία, ο πυρήνας του εαυτού, ο σπόρος, το εσωτερικό σημείο, το κέντρο.

Διάρκεια: Συνεχίστε για 3-11 λεπτά.

Για να ολοκληρώσετε: Εισπνεύστε βαθιά, φέρτε τη γλώσσα σας πίσω στο στόμα σας. Εκπνεύστε και τεντώστε τα χέρια σας ψηλά  στον ουρανό.

Σχόλια: 
Μερικές φορές, σε πολύ νεαρή ηλικία, ο φόβος γίνεται μέρος του υποσυνειδήτου μας. Ως ενήλικες μπορεί να εμφανίσουμε αυτόν τον ασυνείδητο φόβο σαν φόβο απώλειας, χωρισμού,  εγκατάλειψης, ή σαν αίσθηση  ανικανότητας. Μερικές φορές μας κάνει να νοιώθουμε εντελώς ανασφαλείς  με τον εαυτό μας.
Αυτός ο διαλογισμός θα βοηθήσει να απελευθερώσετε τους υποσυνείδητους  φόβους και θα σας δώσει μια ασφαλή αίσθηση του εαυτού σας.

 

Υπάρχουν, επίσης, ακόμα δύο μάντρας.
Ακούστε τα, τραγουδήστε τα, βάλτε τα να παίζουν στο σπίτι σας για να απελευθερώσετε τους φόβους και να βρείτε τη δύναμή σας.

  • Το Akhan Jor δίνει στη ζωή την προοπτική για να ξεπεράσει κάθε φόβο.
  • Το Chattra Chakkra Vartee θα πάρει τους φόβους μακριά, καθώς η καρδιά σας θα αρχίσει να ανοίγει και να επεκτείνει την ακτινοβολία της.

Και τώρα, πολεμιστές της Κουνταλίνι γιόγκα, πάμε εκεί έξω να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας.
Έχουμε όλα τα εργαλεία που χρειαζόμαστε.

 

Μετάφραση: Seva Simran K. από spiritvoyage.com
Πηγή: kundaliniyoganet.gr

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Στην Όμορφη Ζωή είμαστε αφιερωμένοι με πάθος στο σκοπό να ενημερώνουμε τους ανθρώπους για τους δρόμους που υπάρχουν για να βελτιώσουντην ζωή τους.
Στόχος μας να αποτελεί την πρώτη επιλογή για κάθε αναγνώστη που θέλει να διανύσει το ταξίδι της ζωής του όμορφα και με θετικό τρόπο.
Αν θέλεις κι εσύ να συμμετέχεις στην ομάδα μας, σαν αρθρογράφος ή συνεργάτης, στείλε μας μήνυμα στο georgia@omorfizoi.gr
Όμορφη Ζωή Άρθρα

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Ζώντας σαν ξωτικό

Σχολιάστε

Για να καταχωρήσετε το σχόλιο σας, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας