////Άσκηση - Μάλαξη
Εναλλακτικές Διακοπές !

Απελευθερώστε τραύματα, πόνους και ασθένειες από τη (συναισθηματική) βάση τους!

Της Αναστασία Κουτσουρά - Απελευθερώστε τραύματα, πόνους και ασθένειες από την (συναισθηματική) βάση τους, με τη δύναμη του λευκού περλέ ιριδίζοντος φωτός.

Από | 2017-08-22T12:39:23+00:00 18 Αυγούστου 2017|Featured_Article, Άσκηση - Μάλαξη|0 Σχόλια

Διαλογισμός για τη ρύθμιση του έμμηνου κύκλου με το ρυθμό της αναπνοής

Χρησιμοποίησε την αναπνοή σου για να ανυψώσεις τον εαυτό σου, προς το ύψιστο πεπρωμένο σου και να είναι το στήριγμα σου στο διάβα σου μέσα από κάθε εμπόδιο.

Από | 2017-06-29T00:40:35+00:00 26 Ιουνίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|1 Σχόλιο

Ξεπερνώντας την κατάθλιψη

Κάποιες φορές στη ζωή μας νιώθουμε θλιμμένοι χωρίς να ξέρουμε το γιατί. Ο διαλογισμός αυτός είναι σχεδιασμένος για να σας βοηθήσει να «κεντράρετε» τη συνειδητότητά σας και να διώξετε όλη τη σύγχυση από την ψυχή.

Από | 2017-03-25T20:42:29+00:00 26 Μαρτίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|0 Σχόλια

Στεγνό βούρτσισμα σώματος για να απαλλαγείτε από κυτταρίτιδα και τοξίνες

Μπορείτε να φανταστείτε μια καθημερινή ρουτίνα που διαρκεί μόνο πέντε λεπτά, έχει εκπληκτικά οφέλη ευεξίας, δεν απαιτεί γνώση κάποιας τεχνικής, κάνει το δέρμα να λάμπει και σας κάνει αισθάνεστε πολύ καλά;

Από | 2017-06-25T18:29:19+00:00 1 Μαρτίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|0 Σχόλια

Computer Elbow | Πώς να αντιμετωπίσετε τον πόνο και να προστατευθείτε

Η κακή στάση πληκτρολόγησης προκαλεί συχνά την πάθηση, οπότε η υιοθέτηση της σωστής μπορεί να αποτρέψει την πρόκληση ή επανάληψη της βλάβης.

Από | 2017-02-23T09:28:27+00:00 23 Φεβρουαρίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|0 Σχόλια

Δουλειά γραφείου; Υπάρχει ΜΙΑ άσκηση που πρέπει να κάνεις

Aν εργάζεσαι σε γραφείο και κάθεσαι από 6 έως 12 ώρες σε μία καρέκλα, θέτεις την υγεία της πλάτης σου -μεταξύ άλλων- σε κίνδυνο. Υπάρχει μία άσκηση που μπορεί να κάνεις στη δουλειά!

Από | 2017-02-18T19:55:33+00:00 20 Φεβρουαρίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|0 Σχόλια

7 ασκήσεις γιόγκα για υπέροχο και σφριγηλό στήθος

Δοκιμάστε αυτές τις στάσεις γιόγκα, για να βελτιώσετε το σχήμα των μαστών και τους πνεύμονες, αλλά και να νιώσετε δυνατές, υγιείς και με αυτοπεποίθηση.

Από | 2017-06-29T00:14:31+00:00 19 Φεβρουαρίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|0 Σχόλια

Όταν η επιστήμη της Δύσης συναντάει τη σοφία της Yoga

Όταν βρισκόμαστε σε καταστάσεις φόβου ή απειλής η ψυχολογική αντίδραση του νευρικού συστήματος είναι ο αμυντικός μηχανισμός «μάχης ή φυγής» . Η ήρεμη σταθερή αναπνοή μας βοηθάει να αντιστρέψουμε την κατάσταση μάχης/φυγής όταν αυτή δεν έχει πραγματικά σωματικό χαρακτήρα.

Από | 2017-06-29T00:15:27+00:00 17 Φεβρουαρίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|0 Σχόλια

Γεωπαθητικό στρες | Tι είναι και πώς το αναγνωρίζουμε

Του Γιώργου Κυρίτση - Η επί μακρόν παραμονή σε χώρους που επηρεάζονται από αρνητικές γεω-ακτινοβολίες είναι ασύμβατη με τη φυσιολογία μας και διαταράσσει το φυσικό ενεργειακό μας πεδίο, με συνέπειες για την υγεία μας.

Από | 2017-02-18T14:32:44+00:00 14 Φεβρουαρίου 2017|Άσκηση - Μάλαξη|1 Σχόλιο

Send this to a friend