Αρχαία ιαπωνική τεχνική για άμεση ανακούφιση από το άγχος

0
Αρχαία ιαπωνική τεχνική για άμεση ανακούφιση από το άγχος

5.690 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ

Μελέτες έχουν συνδέσει το χρόνιο στρες με πολλές συναισθηματικές και σωματικές διαταραχές, όπως η ναυτία, ο εμετός, το άγχος, η υψηλή αρτηριακή πίεση, η κατάθλιψη, το αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα, καθώς  επίσης και με την ανάπτυξη των διαφόρων σοβαρών ασθενειών.

Δυστυχώς, το άγχος είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό του σύγχρονου τρόπου ζωής και ενώ ένα ποσοστό άγχους είναι φυσιολογικό ή ακόμα και αναγκαίο στην ζωή μας, το υπερβολικό στρες μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις καθημερινές μας συνήθειες, την ζωή μας και την υγεία μας. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να βρούμε τρόπους για να διαχειριστούμε το άγχος και το στρες ώστε να αποφύγουμε τις επιπλοκές που μπορεί να επιφέρει.

Μπορείτε να μειώσετε το στρες αποτελεσματικά με τη βοήθεια των διαφόρων μεθόδων, όπως για παράδειγμα με τον διαλογισμό, τη γιόγκα, την άσκηση, τη μουσική, και το μασάζ. Εμείς θα σας προτείνουμε μια αρχαία ιαπωνική τεχνική αυτοχαλάρωσης, η οποία παρέχει εκπληκτικά αποτελέσματα. Μπορείτε να την εφαρμόσετε οπουδήποτε και αν βρισκόσαστε και χρειάζεται μόλις 5 λεπτά από το χρόνο σας.

Πιστεύεται ότι καθένα από τα δάχτυλα του χεριού σας αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό συναίσθημα ή στάση:

  • Ο αντίχειρας βοηθά στη θεραπεία του άγχους και της ανησυχίας
  • Ο δείκτης  βοηθά στην αντιμετώπιση των φόβων.
  • Ο μέσος βοηθά στον έλεγχο του θυμού και της μνησικακίας
  • Ο παράμεσος βοηθά στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης και τη μελαγχολίας.
  • Ο μικρός βοηθα στη διαχείριση του στρες και ενισχύει την αισιοδοξία και την αυτοεκτίμηση

Πως να εφαρμόσετε αυτή την τεχνική:

Ο στόχος αυτής της τεχνικής είναι να δημιουργήσει μια ισορροπία όλων των αντιτιθέμενων δυνάμεων ενέργειας στο σώμα. Θα πρέπει να πιάνετε ένα δάχτυλο τη φορά, τυλίγοντάς το με όλα τα δάχτυλα του αντίθετου χεριού. Κρατήστε κάθε δάχτυλο για 1-2 λεπτά μέχρι να αισθανθείτε τον παλμό.

Αρχαία ιαπωνική τεχνική για άμεση ανακούφιση από το άγχος

Εάν πιέσετε απαλά το κέντρο της παλάμης σας με τον αντίχειρα του άλλου χεριού και κρατήστε το για ένα λεπτό, μπορείτε να φέρετε τον εαυτό σας σε μια βαθύτερη κατάσταση χαλάρωσης.

Αυτή η τεχνική θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε, να εξισορροπήσετε το πνεύμα σας και να διαχειριστείτε το άγχος.

Πηγή: hippieteepee.gr

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Στην Όμορφη Ζωή είμαστε αφιερωμένοι με πάθος στο σκοπό να ενημερώνουμε τους ανθρώπους για τους δρόμους που υπάρχουν για να βελτιώσουντην ζωή τους.
Στόχος μας να αποτελεί την πρώτη επιλογή για κάθε αναγνώστη που θέλει να διανύσει το ταξίδι της ζωής του όμορφα και με θετικό τρόπο.
Αν θέλεις κι εσύ να συμμετέχεις στην ομάδα μας, σαν αρθρογράφος ή συνεργάτης, στείλε μας μήνυμα στο info@omorfizoi.gr
Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

Εναλλακτικά, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας