Χαλδαϊκή αριθμοσοφία

0
964

Της Λίλιαν Σίμου

Η Βαβυλώνα, η αρχαία νύμφη ανάμεσα στον Τίγρη και στον Ευφράτη φιλοξένησε πολιτισμούς εδώ και χιλιετίες. Τόπος εύφορος, έδινε πνοή από τα αρχαία χρόνια στους ανθρώπους που μπόρεσαν να φθάσουν σε επιτεύγματα υλικά και πνευματικά.

Χαλδαϊκή Αριθμοσοφία - Της Λίλιαν Σίμου

Εκεί αναπτύχθηκαν επιστήμες και τέχνες, μαζί με τις φυλές που προσπαθούσαν να οικειοποιηθούν τα εδάφη της. Γνωστοί λαοί από τα ιστορικά βιβλία, οι Ασσύριοι, οι Σουμέριοι, οι Χαλδαίοι, άφησαν μνημεία και έργα, παρά τους διαρκείς πολέμους και τις μαζικές καταστροφές ανά περιόδους.

Είναι όμως γύρω στον 8ο αιώνα πΧ. που μία βασιλική δυναστεία των Χαλδαίων, μετά από πολλές και χρονοβόρες παρατηρήσεις έφθασε σε συμπεράσματα και καθιέρωσε το αστρονομικό και αστρολογικό σύστημα (αδιαίρετο εκείνα τα χρόνια) θέτοντας την βάση για μία ολοκληρωμένη γνώση και σοφία. Τα περίφημα αστεροσκοπεία της Βαβυλώνας, τα Ζιγκουράτ, έγιναν πηγές πνευματικού πλούτου, πανεπιστήμια της εποχής.

Χαλδαϊκή Αριθμοσοφία - Της Λίλιαν Σίμου

Σημαντική προσωπικότητα ήταν ο βασιλιάς Ναβονάσσαρος, ο οποίος απελευθέρωσε τους Χαλδαίους από τον ασσυριακό ζυγό το 626 πΧ και θεωρήθηκε πιθανότατα ο πατέρας της αστρολογίας, αφού έθεσε ορισμούς και κώδικες αποσυμβολισμού των αρχείων που άφησαν προκάτοχοί του. Γνωστότερος ίσως είναι σε μας, ο γιος του Ναβουχοδονόσωρ.

Χαλδαϊκή Αριθμοσοφία - Της Λίλιαν Σίμου

Στα χρόνια ακμής τους, λοιπόν, οι Χαλδαίοι, κατόρθωσαν να έχουν ένα πλήρες σύστημα αποκωδικοποίησης της επιστήμης των άστρων και των αριθμών. Οι κύκλοι που γνωρίζουμε όπως και η ζώνη των αστερισμών, οφείλουν την καταγωγή τους στην μελέτη των σοφών εκείνης της εποχής.

Χαλδαϊκή Αριθμοσοφία - Της Λίλιαν Σίμου

Στην χαλδαϊκή αριθμοσοφία, συνέδεσαν τον αριθμό με την δόνηση του ήχου. Γι’ αυτό και η αποκρυπτογράφηση έχει να κάνει περισσότερο με το βαθύτερο στοιχείο της ανθρώπινης φύσης. Καθώς η δόνηση είναι παλμός, είναι σαν τις νότες της μουσικής, τα ψηφία της γέννησης ακολουθούν τα ψηφία με τα οποία έγινε η αρίθμηση των ήχων-φθόγγων-γραμμάτων.

Αφορά περισσότερο την καρμική καταβολή του ανθρώπου, τις δεσμεύσεις απέναντι στο πεπρωμένο και τον τρόπο να τις ξεπεράσει, αφού κατανοήσει τον βαθύτερο εαυτό του.

Εδώ τα περιθώρια είναι πιο στενά.

Υπάρχει η διαδρομή που προσδιορίζει τις υποχρεώσεις μας και τις ευκαιρίες. Αλλά χρειάζεται σεβασμός στα λεπτά σημεία και διορθωτικές κινήσεις που θα μπορούσαν να εξελίξουν τον άνθρωπο και να βελτιώσουν την ροή της ζωής του. Υπάρχει και ευθύνη, καθώς το Σύμπαν κινείται με «μαθηματική ακρίβεια» και οφείλουμε να την λάβουμε σοβαρά υπ’ όψη.

Στην Πυθαγόρεια αριθμολογία, αργότερα, έχουμε την επιρροή της ελληνικής σκέψης, όπου περιγράφονται τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου, στόχοι και επιδιώξεις, κάτω από ένα πρίσμα περισσότερο ορθολογιστικό.  Η αρίθμηση δεν είναι η ίδια και η αποκωδικοποίηση επίσης διαφέρει αισθητά.

Λίλιαν Σίμου

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.
Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας