Διατροφή στις διακοπές

0
Διατροφή στις διακοπές

62 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ

Της Βιολέτας Τζεμολλάρι

Μην κουβαλήσετε μαζί με τις βαλίτσες σας από τις διακοπές και τα ταξίδια του καλοκαιριού και κιλά. Καλό θα ήταν να κρατήσετε μια ισορροπία. Στην πραγματικότητα, δεν είναι τόσο δύσκολο να αποφύγετε να πάρετε βάρος μπορεί να γίνει ακόμη και διασκεδαστικό κατά τη διάρκεια των διακοπών. Και αυτό δεν απαιτεί να θυσιάσετε την χαλάρωση ή την διασκέδασή σας.

Σας δίνουμε κάποιες συμβουλές ώστε να καταφέρετε να μην πάρετε βάρος κατά την διάρκεια των διακοπών.

  • Να έχετε πάντα στην τσάντα σας υγιεινά και θρεπτικά σνακ, ώστε να αποφύγετε να πάρετε τρόφιμα με υψηλές θερμίδες από την καντίνα της παραλίας.
  • Κρατήστε μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως ή cream crackers σικάλεως ή ανάλατους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα που μπορεί να διαρκέσουν μερικές ημέρες εκτός ψυγείου στις αποσκευές σας, ώστε να μπορείτε να αντισταθείτε στον πειρασμό των Chips ή κρουασάν ή μιλκσέικ. Κρατήστε τα στην τσάντα σας όταν είστε στην παραλία ή στα αξιοθέατα, ώστε να μπορείτε να τρώτε ανά λίγες ώρες. Αν δεν το κάνετε μπορεί να πεινάσατε περισσότερο με αποτέλεσμα να το παρακάνετε στο επόμενο γεύμα σας.
  • Μια άλλη καλή συμβουλή: κρατήστε αποθέματα από υγιεινά σνακ για την ημέρα, όπως φρέσκα φρούτα, από το πρωινό σας στο ξενοδοχείο. Αποφύγετε να τρώτε πρωινό από το μπουφέ του ξενοδοχείου, καθώς περέχουν τρόφιμα με υψηλά λιπαρά όπως τηγανίτες, μπέικον, κρουασάν, κουλούρια και σφολιάτες. Ενώ η πρώτη σκέψη σας μπορεί να είναι να αρπάξετε κάτι που σας δελεάζει επειδή είστε σε διακοπές εάν λειτουργήσετε με αυτή την στρατηγική είναι ότι θα το μετανιώσετε αργότερα μέσα στην ημέρα.
  • Για πρωινό προτιμήστε γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά ολικής αλέσεως και φρούτα ή τοστ και φυσικό χυμό ή ομελέτα.
  • Προσπαθήστε να εντάξετε κάποια μορφή καθημερινής άσκησης που να σας δίνει την ευκαιρία για να απολαύσετε αυτό το επιπλέον παγωτό ή το κοκτέιλ στην παραλία. Δώστε έμφαση σε κολύμπι, περπάτημα, ρακέτες, ποδήλατο, που αποτελούν μορφές φυσικής δραστηριότητα που μπορείτε να κάνετε όποιο προορισμό και αν επιλέξετε. Επιπλέον, καλώντας το ξενοδοχείο πριν από την άφιξή σας, μπορείτε να δείτε αν σας προτείνουν άλλες κοντινές δραστηριότητες , όπως η γιόγκα ή πιλάτες ή πεζοπορία και ή ποδηλασία. Υπάρχει επίσης η πισίνα του ξενοδοχείου.
  • Κάντε την άσκηση «οικογενειακή διασκέδαση» των διακοπών. Σκεφτείτε την ενοικίαση ποδηλάτων για να εξερευνήσετε την περιοχή, και απολαύστε τη θάλασσα κολυμπώντας ή παίζοντας ρακέτες. Προτιμήστε να κάνετε μια βόλτα για να δείτε την ανατολή του ηλίου το πρωί πριν από το πρωινό ή μετά από ένα χαλαρωτικό δείπνο για να ηρεμήσετε από την κούραση της ημέρας σας. Κοιτάξτε τους χάρτες για να δείτε αν μπορείτε να εξερευνήσετε τις πόλεις με τα πόδια αντί για τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή τα ταξί (ως ένα πρόσθετο πλεονέκτημα, θα εξοικονομήσει κάποια χρήματα).
  • Προσοχή στα κοκτέιλ φρούτων τα οποία μπορεί να περιέχουν 500 ή περισσότερες θερμίδες ανά ποτήρι – και μπορεί μέσα σε μία ημέρα να πάρετε ένα κιλό χωρίς καν να προσπαθήσετε .
  • Εξετάστε επιλογές χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες όπως: μπύρα (120 θερμίδες/ποτήρι) λευκό κρασί (60 θερμίδες ανά ποτήρι ) σόδα με βότκα (100 θερμίδες ανά ποτήρι) σαμπάνια (75 έως 100 θερμίδες ανά ποτήρι ) τσάι χωρίς ζάχαρη με βότκα (100 θερμίδες ανά ποτήρι ) και Bloody Mary (150 θερμίδες ανά ποτήρι) Κατά γενικό κανόνα, τα ποτά αυτά έχουν λιγότερες θερμίδες από τα κατεψυγμένα κοκτέιλ, τα οποία είναι γεμάτα με ζαχαρούχα σιρόπια.
  • Παρακολουθήστε την περιεκτικότητα της ζάχαρης όταν παραγγέλνετε ποτά και φαγητό στις διακοπές. Αλλά αν έχετε 3 ή περισσότερα ποτά την ημέρα, μαργαρίτες, μοχίτο και μπύρα δεν είναι ίσως και οι καλύτερες επιλογές. Συστήνεται ένα ποτό ή δύο.
  • Ακόμα και στις διακοπές, πρέπει να καταναλώσετε ένα υγιεινό γεύμα την ημέρα, απλά αποφύγετε τα τηγανιτά και τα φαγητά με σάλτσες. Δώστε έμφαση σε ψητά θαλασσινά, ψάρι, κοτόπουλο με ωμές ή βραστές σαλάτες.
  • Τρώτε μικρές μερίδες : Φάτε το μισό σάντουιτς, και το υπόλοιπο μοιραστείτε το είτε με τον σύντροφο του ταξιδιού σας είτε μοιράστε το σε γεύματα. Τα επιδόρπια είναι συχνά λιγότερο νόστιμα από ό, τι θα περίμενε κανείς, περιορίζοντας έτσι αυτά σε λίγες μπουκιές (υποθέτουμε ότι παίρνετε 50-100 θερμίδες ανά δάγκωμα) μπορεί να βοηθήσει παρά πολύ.
  • Ο συνδυασμός ηλιοθεραπείας και αυξημένης θερμοκρασίας έχει ως αποτέλεσμα την αφυδάτωση του οργανισμού που είναι πολύ επικίνδυνο για την υγεία μας. Για να αποτρέψουμε κάτι τέτοιο πρέπει να επιδιώκουμε τη συχνή ενυδάτωση του οργανισμού με άφθονο νερό, παγωμένο τσάι, ανθρακούχο νερό, κρύους χυμούς από δροσερά φρούτα όπως: καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινα, ανανά και αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη.

Βιολέτα Τζεμολλάρι
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Λόγω Διατροφής

Λόγω Διατροφής

Το Logodiatrofis.gr αποτελεί το Νο1 portal Διατροφής & Υγείας, το οποίο υπογράφεται από την Επιστημονική Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ και τον κλινικό διαιτολόγο - διατροφολόγο PhD, κ. Δημήτρη Γρηγοράκη.
Κατέχει σημαντική θέση στην καρδιά και στις επιλογές αυτών που ενδιαφέρονται για επίκαιρη, έγκαιρη και πάνω από όλα επιστημονική πληροφόρηση, σε ό,τι αφορά «καυτά θέματα» διατροφικής πραγματικότητας.
Η παραδοσιακή Κινέζικη ιατρική, έχει υψηλό ποσοστό επιτυχίας στη θεραπεία σωματικών, ψυχικών και νοητικών προβλημάτων χωρίς καμία αρνητική παρενέργεια.
Δείτε τα πλήρη στοιχεία του Λόγω Διατροφής
Λόγω Διατροφής

Σχολιάστε

Εναλλακτικά, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.