Οι άνθρωποι, εκτός από το φυσικό τους σώμα, έχουν και το ενεργειακό. Οι άνθρωποι με ενσυναίσθηση έχουν πολύ ευαίσθητα ενεργειακά σώματα. Έτσι, τείνουν να παίρνουν και τις ενέργειες και τα συναισθήματα άλλων ανθρώπων ή ομάδων ατόμων.

 

Οκόσμος μας διέρχεται μεγάλες αλλαγές και μεταβάσεις τη δεκαετία που διανύουμε και έτσι έχει κάνει την εμφάνισή του ένα συλλογικό τραύμα. Ενώ οι άνθρωποι με κατανόηση θέλουν να υπηρετούν τους άλλους και να παραμένουν ενημερωμένοι για τα όσα συμβαίνουν στον κόσμο, επίσης χρειάζεται να φροντίζουν παραπάνω τον εαυτό τους ώστε να παραμένουν ισορροπημένοι σε τόσο δύσκολες εποχές.

Εάν ανήκετε στην παραπάνω κατηγορία, οι ακόλουθες συμβουλές μπορεί να σας φανούν χρήσιμες:

  1. Τροφοδοτήστε το πνεύμα σας με θετική ενέργεια.

Οι ενσυναισθητικοί άνθρωποι αισθάνονται πιο συνδεδεμένοι με τους άλλους ανθρώπους. Έτσι, έχει αξία το να αφήνετε την καρδιά σας να πονέσει για κάποιον άλλο και να συγκινηθείτε συναισθηματικά από τον πόνο που υπάρχει στον κόσμο. Μερικές φορές λαμβάνουμε δράση μόνο όταν παρακινηθούμε συναισθηματικά. Όμως, υπάρχει η ανάγκη να τροφοδοτήσετε και θετικά την ενέργειά σας με πιο «ανεβαστικές» ιστορίες. Για αυτό, προτιμήστε να δείτε μία ταινία με καλό τέλος, όπου τελικά ξεπερνιούνται τα εμπόδια και έρχεται ένα καλό και θετικό τέλος.

  1. Αποκτήστε υγιή χρόνο ανάκαμψης.

Οι ενσυναισθητικοί άνθρωποι είναι πιο εύκολο να κατακλυστούν από συναισθήματα και να συσσωρεύσουν ένταση. Έτσι χρειάζονται τακτικά χρόνο για να ανακάμψουν και να ξεκουραστούν ψυχικά. Αυτό σημαίνει να κάνουν ένα βήμα πίσω και να ανακτούν την ενέργειά τους. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι ένας περίπατος στη φύση, το διάβασμα ενός βιβλίου, το φτιάξιμο ενός πάζλ με την οικογένειά σας. Αυτοί οι υγιείς τρόποι πνευματικής ξεκούρασης, σε αντίθεση με την υπερβολική τηλεθέαση, το shopping και το άσκοπο scrolling στα social media, βοηθά να επέλθει ισορροπία στην ψυχική σας ενέργεια.

  1. Δώστε έμφαση στην «παιχνιδιάρικη» ενέργειά σας.

Όταν ο κόσμος γύρω σας ή ο προσωπικός σας κόσμος είναι γεμάτος ένταση, μπορείτε να βρείτε την ισορροπία σε μικρές στιγμές παιδικότητας και «παιχνιδιού». Βρείτε λοιπόν το χρόνο να πείτε αστεία με τους φίλους σας, να ακούσετε τους αγαπημένους σας κωμικούς ή να διασκεδάσετε κάνοντας ένα δημιουργικό project. Αυτή η παιχνιδιάρικη ενέργεια είναι ένας φανταστικός τρόπος μείωσης του στρες και δίνει τη δυνατότητα καλύτερης διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων.

  1. Τραφείτε υγιεινά και φροντίστε τη φυσική σας κατάσταση.

Το φαγητό που τρώτε και τα αναψυκτικά που πίνετε έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη διάθεση και την ενέργειά σας. Οι υγιεινές επιλογές μπορεί να σας χαρίσουν μεγαλύτερη ηρεμία και ζωτικότητα. Μερικές φορές, οι ενσυναισθητικοί άνθρωποι αισθάνονται κόπωση, επειδή η ενέργεια και τα συναισθήματά τους απορροφώνται από όσα συμβαίνουν γύρω τους. Αυτό όμως μπορεί να σχετίζεται και με την σωματική τους ενέργεια, συνεπώς τα όσα τρώτε παίζουν ρόλο!

  1. Ξεκουραστείτε και επιτρέψτε στον εαυτό σας να είναι «τεμπέλης» μερικές ημέρες.

Επειδή η συλλογική ενέργεια μπορεί να είναι πολύ έντονη και πολλοί άνθρωποι να περνούν μεγάλες μεταβολές, χρειάζεται να αφιερώνετε χρόνο στην ξεκούρασή σας. Κοιμηθείτε ή κάνετε δώρο στον εαυτό σας ένα ή δύο απογεύματα την εβδομάδα όπου δεν θα κάνει τίποτα. Μερικές φορές, ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τη συνολική σας παραγωγικότητα είναι να επιτρέψετε στον εαυτό σας να είναι «τεμπέλης».

  1. Ελέγξτε τις τρέχουσες αστρολογικές συνθήκες.

Υπάρχουν εναλασσόμενες ενέργειες που επηρεάζουν το κοινωνικό σύνολο. Τέτοιες μπορεί να είναι η θέση του ηλίου, η οποία μας επηρεάζει όλους. Συνεπώς είναι καλό να γνωρίζουμε πώς οι θέσεις των άστρων επιδρούν πάνω μας, ώστε να μπορέσουμε να διαχειριστούμε την κατάσταση προς όφελός μας.

  1. Δώστε χώρο στα δύσκολα συναισθήματά σας.

Όσο περισσότερο επιτρέπετε στον εαυτό σας να παραδεχτεί και να επεξεργαστεί τη λύπη, το θυμό ή τον φόβο σας, αναφορικά με τα όσα συμβαίνουν στη ζωή σας, τόσο πιο εύκολο είναι να μπορέσετε να τα ξεπεράσετε. Η αποφυγή ή η άρνησή τους ποτέ δεν βοηθά και σταδιακά θα παγιωθούν μέσα σας. Το γράψιμο ενός ημερολογίου, όπου θα μιλάτε για τα συναισθήματά σας, ο χορός, η μουσική και η άσκηση μπορούν να είναι ενδυναμωτικοί τρόποι για να επεξεργαστείτε τα όσα νιώθετε. Εάν λοιπόν κάποτε νιώσετε ότι κάποιο συναίσθημά σας βρίσκεται εκτός ελέγχου και ότι δυσκολεύεστε να το διαχειριστείτε, ζητήστε και λάβετε τη βοήθεια που σας αξίζει.

Με πληροφορίες από: www.mindbodygreen.com

Διαβάστε ακόμη: Τι είναι συναισθητικός (Empath) – μπορείς να γίνεις και εσύ;

 

Newsletter εγγραφή

Όμορφη Ζωή Άρθρα

1 σχόλιο

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας