Φροντίζουμε τον εαυτό μας: Τρόποι για να τα καταφέρετε

0
135

Στις μέρες μας με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής και τις ενισχυμένες υποχρεώσεις είναι πολύ εύκολο να ξεχάσουμε και να παραμελήσουμε τις ανάγκες μας. Παρόλα αυτά σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να βρίσκουμε τον χρόνο να ευχαριστούμε τον εαυτό μας με όποιο τρόπο αυτός επιθυμεί κάθε φορά.

Παρακάτω θα βρείτε τρόπους συναισθηματικής αλλά και σωματικής φροντίδας του εαυτού σας. Αν θέλετε να μάθετε ποιοι είναι αυτοί συνεχίστε να διαβάζετε.

Σωστή διατροφή

Η διατροφή καθόλου ασήμαντη δεν είναι για την υγεία μας, είτε ψυχολογική είτε σωματική, καθώς αυτή είναι που μας δίνει την ενέργεια και ουσιαστικά τα «καύσιμα» να προχωρήσουμε. Το βασικό είναι να παρέχουμε στον εαυτό μας την σωστή ποσότητα τροφής, χωρίς να παραβλέπουμε γεύματα ή να τον παρά ταΐζουμε. Αλλά εκτός από την ποσότητα φαγητού έχει σημασία και το τι τρώμε. Προσπαθήστε να αποφύγετε τα πολλά γλυκά, τηγανητά και γενικότερα junk food που θα σας χορτάσουν όμως θα γεμίσουν τον οργανισμό σας με ανθυγιεινή τροφή που σε βάθος χρόνου μπορεί να σας δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα υγείας. Να τρέφεστε σωστά γιατί ας μην ξεχνάμε ότι ‘’Είμαστε ότι τρώμε’’.

Δώρα

Ποιος είπε ότι τα δώρα πρέπει να τα αγοράζουμε μόνο για τους άλλους; Για την ακρίβεια δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να αγοράζετε που και που δώρα στον εαυτό σας είτε για να τον επιβραβεύσετε για μια προσωπική νίκη είτε για να τον κάνετε να αισθανθεί πιο όμορφα. Αυτό το δώρο θα μπορούσε να είναι ρούχα, παπούτσια, αλλά και κοσμήματα. Για την ακρίβεια για να αποφύγετε τον φαύλο κύκλο να παίρνετε συνεχώς τα ίδια κοσμήματα μπορείτε να τολμήσετε κοσμήματα από ανακυκλωμένο γυαλί με στυλ από το  www.minimis.shop. Θα σας κάνουν να δείχνετε ξεχωριστοί και προσεγμένοι δίχως την σκέψη πως επιβαρύνεται το περιβάλλον με την αγορά σας.

Γυμναστική

Η σωματική άσκηση βρίσκεται σε υψηλή θέση στις συζητήσεις για έναν υγιή τρόπο ζωής. Αυτό έχει να κάνει και σωματικά αλλά και ψυχικά καθώς η γυμναστική προσδίδει αέρα ανανέωσης και αυτοπεποίθησης στο άτομο. Άλλωστε νους υγιής εν σώματι υγιεί δεν λένε ;

Ταξίδια

Τα ταξίδια είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αλλάξετε παραστάσεις και να χαλαρώσετε ολοκληρωτικά, αφήνοντας για λίγες μέρες πίσω τις υποχρεώσεις και το άγχος. Αλλάζοντας περιβάλλον και χτίζοντας μια καινούργια προσωρινή καθημερινότητα χωρίς το καθιερωμένο πρόγραμμα αποκόβουμε το μυαλό μας από αυτά που του θυμίζουν τις αγχογόνες καταστάσεις και του προσφέρουμε στιγμές γαλήνης. Αν θέλετε να διοργανώσετε μια μικρή απόδραση μπορείτε να επιλέξετε το ταξιδιωτικό γραφείο Travel Time και να ξεκινήσετε να φτιάχνετε τη βαλίτσα σας.

Προσωπικός χρόνος

Ανάλογα με την προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου διαφέρει ο χρόνος που επιθυμεί και χρειάζεται να περνάει μόνος του. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν τον έχει ανάγκη καθόλου. Κάποιοι θέλουν αρκετές ώρες μέσα στην μέρα να τις περνούν μόνοι τους για να νιώθουν πως έχουν «γεμίσει τις μπαταρίες τους» ενώ άλλοι αρκούνται με πολύ λίγη ώρα ή και καθόλου. Όπως και να έχει βρείτε τον χρόνο που αντιστοιχεί στα «θέλω» σας και γεμίστε τον με χόμπι και προσωπικές ενασχολήσεις της επιλογής σας.

Λέμε ναι στον Ψυχολόγο

Αν νιώθετε πως το έχετε ανάγκη ή πως αν μιλήσετε με κάποιον ειδικό θα σας κάνει να νιώσετε λιγότερο μπερδεμένοι μπορείτε να το τολμήσετε. Υπάρχει η λογική πως αν κάποιος πηγαίνει σε ψυχολόγο κατά πάσα πιθανότητα έχει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα όμως αυτό πρόκειται για έναν μύθο. Στην πραγματικότητα δεν θεωρείται περίεργο αλλά αντίθετα μπορεί να αποτρέψει την κορύφωση μιας σκέψης που οδεύει προς την λάθος κατεύθυνση. Αν επιθυμείτε να μιλήσετε με κάποιον μπορείτε να απευθυνθείτε στο κέντρο Αυτογνωσία και να βρείτε τρόπους λύσεις σε αυτά που σας απασχολούν. Εξάλλου το να «ξεμπερδεύουμε» τις σκέψεις μας ενισχύει την βελτίωση της ψυχολογίας μας και της γενικότερης ψυχοσύνθεσης μας.

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας