Υπάρχει πληθώρα επιλογών στο internet, σχετικά με το πως μπορεί κάποιος να ξεκινήσει την ημέρα του και ποιο είδος πρωινής ρουτίνας να επιλέξει. Όμως δεν είναι όλοι για όλα! Ο καθένας από μας έχει διαφορετικό στυλ ζωής και άλλες απαιτήσεις. Μπορεί κάποιος υιοθετώντας μια συγκεκριμένη πρωινή συνήθεια να την θεωρεί ιδανική, ενώ κάποιος άλλος όχι.

 

Ποιά είναι η καλύτερη πρωινή ρουτίνα για σίγουρη επιτυχία;

Το να έχουμε μια σταθερή πρωινή ρουτίνα είναι μια σπουδαία μορφή αυτοπειθαρχίας, όμως δεν χρειάζεται να πιέσετε το σώμα σας να κάνει κάτι που δεν το αντέχει παίρνοντας μια συγκεκριμένη δέσμευση.

Υπάρχουν πολλά ωφέλιμα πράγματα που μπορεί κάποιος να κερδίσει, υιοθετώντας πρωινές συνήθειες, γιατί ο νους μας το πρωί βρίσκεται σε μια ιδανική κατάσταση. Τα πρώτα 20 λεπτά της ημέρας, μπορούν να μας προετοιμάσουν για ένα επιτυχές υπόλοιπο.

Αυτή είναι μια πρωινή ρουτίνα την οποία μπορείτε να προσαρμόσετε στον δικό σας τρόπο ζωής:

Χαμογελάστε και νιώστε ευγνώμονες για την ζωή

Για πολύ κόσμο η ζωή είναι μια διαρκής ταλαιπωρία, όμως η αλήθεια είναι πως δεν είναι μόνο αυτό. Σίγουρα πρέπει να προσπαθήσει κανείς, όμως υπάρχουν και άλλα πράγματα εκτός από την ταλαιπωρία και την προσπάθεια. Ζωή είναι να βιώνουμε την χαρά, την ευτυχία και πολλά διαφορετικά συναισθήματα. Να γιορτάζουμε τις νίκες μας, να είμαστε ενωμένοι στους δύσκολους καιρούς και να διασκεδάζουμε μέσα από τις διαφορετικές εμπειρίες.

Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει να βιώνουν πραγματικά τη ζωή τους. Κάθε πρωί που ξυπνάς απλώς χαμογέλασε και ευχαρίστησε, γιατί έχεις άλλη μια ευκαιρία να ζήσεις εμπειρίες που η ζωή θα σου χαρίσει. Να είσαι ευγνώμων για την καρδιά σου που χτυπά και σου επιτρέπει να είσαι ζωντανός. Να είσαι ευγνώμων για το οξυγόνο που μπορείς να αναπνέεις. Υπάρχουν άπειρα πράγματα για τα οποία μπορείς να είσαι ευγνώμων. Χαμογέλασε και πες ευχαριστώ.

Οραματίσου το όνειρό σου

Υπάρχουν 5 είδη εγκεφαλικών κυμάτων, κύματα δ (δέλτα), κύματα θ (θήτα) κύματα α (αλφα) και β (βήτα). Όταν ξυπνάμε είμαστε σε κατάσταση κυμάτων α, τα οποία ουσιαστικά είναι μια ανοιχτή πύλη προς το υποσυνείδητό μας.

Για τους περισσότερους ανθρώπους ο διαλογισμός είναι κάτι δύσκολο γιατί περιμένουν κάτι συγκεκριμένο να συμβεί κατά την διάρκειά του. Ο πιό εύκολος τρόπος για να διαλογιστεί κανείς, είναι να το κάνει χωρίς να περιμένει τίποτα συγκεκριμένο. Πάρτε μια άνετη καθιστή θέση και απλώς μείνετε συγκεντρωμένοι στην αναπνοή σας. Μόλις νιώσετε άνετα, προσπαθήστε να οραματιστείτε την ζωή που επιθυμείτε. Οραματιστείτε την σαν να έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλες σας οι επιθυμίες. Δείτε κάθε λεπτομέρεια που θέλετε να περιλαμβάνει. Αυτή η νοητική κατάσταση, συνδέεται με την φαντασία και την δημιουργικότητα. Επιτρέψτε στον υποσυνείδητο νου, να βιώσει ότι οι επιθυμίες σας έχουν ήδη εκπληρωθεί. Όταν ολοκληρώσετε τον οραματισμό της ζωής των ονείρων σας, τότε απλά αφήστε τον να “είναι”.

Φτιάξτε το κρεβάτι σας

Αυτή η συμβουλή είναι μια από τις καλύτερες σχετικά με την πρωινή ρουτίνα. Την προτείνουν οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι στον κόσμο και πράγματι είναι αποτελεσματική. Όταν κάνετε το πρώτο καθήκον της ημέρας σας με επιτυχία, βάζετε τον εγκέφαλό σας που λειτουργεί με κύματα α σε αυτή την φάση, να εκτελέσει και άλλους στόχους με ανάλογη επιτυχία. Όταν επιστρέφετε το βράδυ μετά από μια φορτωμένη μέρα και φτάνει η ώρα για πέσετε στο κρεβάτι σας, έχετε μια επιπλέον αίσθηση ικανοποίησης.

Διαβάστε την λίστα με τους στόχους της ημέρας

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι έχουν την συνήθεια να φτιάχνουν λίστα με στόχους για την επόμενη ημέρα. Αυτό τους δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για αυτά που θέλουν να πετύχουν. Μετά τον οραματισμό στο ξεκίνημα της ημέρας, διαβάστε δυνατά στον εαυτό σας τις δουλειές και τους στόχους που έχετε.

Όσο διαβάζετε συγχρόνως προσπαθήστε να οραματιστείτε τον εαυτό σας να εκπληρώνει τους στόχους αυτούς με τον τρόπο που εσείς επιθυμείτε. Οραματιστείτε επίσης και το αποτέλεσμα που έχει η κάθε σας ενέργεια. Ο οραματισμός είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε μόλις ξυπνήσετε.

Πιείτε ένα ποτήρι νερό

Το σώμα μας μετά από  7-8 ώρες ύπνου αφυδατώνεται. Το νερό είναι απαραίτητο προκειμένου σώμα και το μυαλό να λειτουργήσουν σωστά. Αποκτείστε την συνήθεια να πίνετε τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό όταν ξυπνάτε. Κάποιοι προτείνουν να καταναλώνουμε ένα χλιαρό ποτήρι νερό με λεμόνι και μέλι. Μπορείτε να κάνετε ακόμη και αυτό. Όμως όπως και να έχει είναι σημαντικό να δώσετε στον εαυτό σας την απαραίτητη ενυδάτωση.

Πρωινή γυμναστική

Τα οφέλη της πρωινής άσκησης είναι τόσα πολλά που δεν μπορούμε να τα αγνοήσουμε. Η άσκηση τονώνει τον καρδιακό μας ρυθμό, διευκολύνει την σωστή ροή αίματος στο σώμα και γεμίζει τους πνεύμονες με οξυγόνο. Συχνά οι άνθρωποι προγραμματίζουν την καθημερινή τους άσκηση ή το γυμναστήριο, κάπου στα μισά της ημέρας ή προς το βράδυ. Αυτό τους δίνει μια καλή ευκαιρία για να βρουν στην πορεία δικαιολογίες, όπως η κούραση και να μην γυμναστούν. Φροντίστε να προγραμματίζετε πάντοτε την γυμναστική σας τις πρωινές ώρες, ώστε να είστε ξεκούραστοι και να μην έχετε δικαιολογία για να την παραλείψετε. Όταν γυμνάζεστε σταθερά θα έχετε καλή υγεία και αυξημένη ζωτική ενέργεια.

Κάντε ένα κρύο ντους

Δεν θα το προτείνουμε σε όσους έχουν ευαισθησία στο κρύο νερό. Όμως για τους υπόλοιπους, πρέπει να πούμε ότι το κρύο πρωινό ντους προσφέρει κάτι διαφορετικό. Μας κάνει να αισθανόμαστε γεμάτοι ενέργεια. Μπορεί να μην είναι η πιο συναρπαστική στιγμή της ημέρας. Μπορεί να είναι κάτι που ίσως και να θέλαμε να αποφύγουμε. Όμως σίγουρα είναι αυτό που μας κάνει να βγαίνουμε από την ζώνη ασφάλειάς μας. Αυτού του είδους τα μικρά πράγματα, οι προκλήσεις που βάζουμε στον εαυτό μας, μας δυναμώνουν νοητικά και μας βοηθούν να αντιμετωπίζουμε ακόμη μεγαλύτερες προκλήσεις.

Φάε τον βάτραχο σου

Φυσικά πρόκειται για μια μεταφορική έννοια και όσοι από εσάς δεν την γνωρίζετε υπάρχει το σχετικό βιβλίο στην οποία είναι αφιερωμένο.

https://www.dioptra.gr/vivlio/psychology/fae-ton-vatraxo-sou/

Φέρτε εις πέρας το πιο σημαντικό καθήκον της ημέρας. Ξεκινήστε εκπληρώνοντας τον πιο σημαντικό σας στόχο. Αυτόν που είναι πιο σημαντικός για εσάς ή αυτόν που σας αποφέρει το μεγαλύτερο κέρδος. Μπορεί να έχετε πολλά σημαντικά να κάνετε, όμως βάλτε προτεραιότητες και ιεραρχήστε. Καθορίστε τον χρόνο που χρειάζεστε για να υλοποιήσετε τους στόχους σας. Δεν τα καταφέρατε; Δεν πειράζει, το σημαντικό είναι πως κάνατε μια αρχή.

Η βάση ολόκληρης της ημέρας σας μπαίνει στα πρώτα 20 λεπτά που την ξεκινάτε, φροντίστε να είναι τα καλύτερα.

Πηγή: theprivatevictory.com

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα
Πρόσφατα άρθρα του συντάκτη Όμορφη Ζωή Άρθρα (όλα τα άρθρα)

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας