Της Πασχαλίας Κασίδου

Το yoga wall είναι ένας τοίχος με στερεωμένα σχοινιά που βοηθούν τον ασκούμενο να μπει σε διάφορες θέσεις yoga με ασφάλεια και άνεση. Πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε από τον μεγάλο δάσκαλο B.K.S. Iyengar. Ο Iyengar ανάπτυξε ένα σύστημα yoga βασισμένο στην ευθυγράμμιση, στην ισορροπία και στη συμμετρία. Ο τοίχος αυτός τον βοηθούσε να δώσει αυτές τις αρχές και στους πιο δύσκαμπτους μαθητές του.

Σύμφωνα με την μεγαλύτερη κόρη του Geeta S. Iyengar, ένας τοίχος yoga μπορεί να είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο για φοιτητές που είναι δύσκαμπτοι, αδύναμοι ή ανίκανοι να εκτελούν ορισμένες asana, χωρίς υποστήριξη.

Με τον τοίχο yoga διευκολύνονται οι ανάστροφες θέσεις, ο μαθητής κατανοεί καλύτερα πως στέκεται κάθε φορά και πως να διορθώσει την κατεύθυνση του σώματός του. Επίσης είναι εύκολο να ανοίξουν κάποια δύσκολα σημεία του σώματος, όπως τα ισχία και η πλάτη.

Είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο για δασκάλους και μαθητές όλων των επιπέδων.

Γιατί να το δοκιμάσετε:

  • Θα ανακαλύψετε ένα νέο και συναρπαστικό τρόπο να κάνετε την πρακτική σας στη yoga.
  • Θα κατανοήσετε βαθύτερα θέσεις όπως κάμψεις πίσω, κάμψεις μπροστά, στροφές και ανάστροφες στηρίξεις.
  • Η βοήθεια των σχοινιών είναι σημαντική για την ισορροπία του σώματος και του νου.
  • Θα κατακτήσετε θέσεις που δεν μπορείτε να τις εκτελέσετε με την κλασική πρακτική.
  • Το σώμα υποστηρίζεται με ασφάλεια και ή σπονδυλική στήλη τεντώνεται σε δύσκολες περιοχές. Θέσεις όπως η Bhujangasana (κόμπρα) εκτελείται πιο βαθιά και με απόλυτη ασφάλεια.
  • Κάθε asana μπορεί να διατηρηθεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Eτσι παίρνετε όλα τα οφέλη από κάθε asana, καθώς μένετε στη θέση άνετα, αναπνέετε βαθύτερα και κατανοείτε την εμπειρία της.
  • Μπορείτε να μείνετε περισσότερη ώρα και στην ανάστροφη θέση χωρίς να πιέζεται το κρανίο, ελευθερώνοντας όλους τους σπονδύλους.
  • Επεκτείνετε την κίνηση σας μένοντας στη θέση, αυξάνετε την κίνηση όλων των αρθρώσεων.
  • Εστιάζετε καλύτερα την προσοχή καθώς οι κινήσεις διευκολύνονται.
  • Θα αισθανθείτε πιο εύπλαστη την σπονδυλική σας στήλη, και θα λατρέψετε τελικά την πρακτική στον τοίχο.

 

Πασχαλιά Κασίδου

Η Πασχαλιά Κασίδου ξεκίνησε τις σπουδές της στο Ρέθυμνο Κρήτης στην Φιλοσοφική σχολή, στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας με κατεύθυνση Ιστορία Τέχνης της Δύσης.
Από το 2007 ασχολείται με το Rebirth/Breathworkκαι το 2008 ήλθε στην ζωή της και η yoga.
Διδάσκει yoga στη Θεσσαλονίκη και διοργανώνει και εισηγείται Σεμινάρια Προσωπικής Ανάπτυξης.
Από τον Σεπτέμβριο του 2015 δημιούργησε το δικό της χώρο, τον Marga Yoga
Δείτε τα πλήρη στοιχεία της Πασχαλιάς Κασίδου

Πρόσφατα άρθρα του συντάκτη Πασχαλιά Κασίδου (όλα τα άρθρα)

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

1 σχόλιο

  1. […] Το ανέβασμα των ποδιών στον τοίχο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αφαιρέσεις την ένταση από τις γάμπες, τα πόδια, ακόμα και τους γοφούς σου, αν τους έχεις ανυψώσει με τουβλάκια. Εάν μάλιστα έχεις έναν ιμάντα γύρω από τα πόδια σου προσφέροντας στον εαυτό σου περισσότερο χρόνο για πλήρη χαλάρωση σε αυτή τη στάση. Θα δεις ότι θα νιώθεις πολύ καλύτερα τα κουρασμένα, πονεμένα πόδια σου μόλις επανέλθεις σε όρθια στάση. […]

Σχολιάστε

Για να καταχωρήσετε το σχόλιο σας, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας