Η νηστεία αποτελεί μία πολύ καλή ευκαιρία αποτοξίνωσης, ανανέωσης του οργανισμού και βελτίωσης της υγείας, εφόσον γίνεται με προσοχή.

 

Ο Yogi Bhajan συνιστά νηστεία από την αυγή μέχρι το σούρουπο, την 11η ημέρα της νέας Σελήνης και στις ημέρες με Πανσέληνο. Μπορείτε επομένως να επιλέξετε οι ίδιοι να νηστεύετε τη Νέα Σελήνη και την Πανσέληνο.

Σημείωση: Χρειάζεται προσοχή για να ακολουθήσεις  μια μονοφαγική διατροφή ή οποιοδήποτε είδος νηστείας, για πάνω από μία ημέρα. Ελέγξτε πρώτα την κατάσταση της υγείας σας και ζητήστε  την έγκριση του γιατρού σας. Όλες οι διατροφικές αλλαγές θα πρέπει να είναι σταδιακές. Δηλαδή, πρώτα το κάνετε για μία μέρα, την επόμενη φορά για τρεις μέρες και στη συνέχεια για μεγαλύτερο διάστημα.

 

Νηστεία της 11ης ημέρας

Ο Yogi Bhajan συνιστά νηστεία από την αυγή μέχρι το σούρουπο, την 11η ημέρα της νέας Σελήνης  και στις ημέρες με Πανσέληνο (δηλαδή, υπολογίζει την 11η ημέρα από τη Νέα Σελήνη και την Πανσέληνο).

Συνέστησε την απόλυτη νηστεία – ούτε καν  νερό – και, στη συνέχεια, διακόπτοντας τη νηστεία  το βράδυ με ένα ελαφρύ γεύμα. Με τον τρόπο αυτό, το πεπτικό σας σύστημα είναι σε θέση να ξεκουραστεί για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, το αδενικό σας σύστημα έχει ενεργοποιηθεί, και έτσι θα γίνετε πιο δεκτικοί στους κύκλους της Μητέρας Φύσης.

Προσοχή: Με το σημερινό ρυθμό της επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να ακούτε το σώμα σας – να πίνετε νερό ή τσάι όσο απαιτεί ο οργανισμό σας κατά τη διάρκεια της ημέρας και στη συνέχεια να διακόψετε τη νηστεία το βραδάκι.

Ο Yogi Bhajan δίδαξε ότι οι γυναίκες δεν θα πρέπει να νηστεύουν ποτέ για μεγάλα χρονικά διαστήματα, λόγω των επιβλαβών επιπτώσεων στο ενδοκρινικό σύστημα τους – και στις ανισορροπίες που δημιουργούνται. Αντ’ αυτού προτείνεται συχνά μονοφαγική διατροφή, στην οποία συμμετέχουν τρώγοντας μόνο ένα τρόφιμο, ή η τροφή για 1-3 ημέρες, μια εβδομάδα, 10 ημέρες, ή 40 ημέρες. Ακολουθούν μερικά κλασικά παραδείγματα μονοφαγικής διατροφής.

Πράσινη Δίαιτα

Να τρως μόνο πράσινα, κυρίως λαχανικά, με έμφαση σε πράσινα φύλλα για ασβέστιο, φύκια για μεταλλικά στοιχεία και αβοκάντο για υγιεινά λιπαρά, με λίγα φρούτα (πράσινα μήλα, πράσινα σταφύλια, ακτινίδια ή αχλάδια) και φιστίκια Αιγίνης για να εμπλουτίσεις τη διατροφή και να διατηρήσεις την ισορροπία του σακχάρου στο αίμα.

Αυτή η διατροφή επιτρέπει το αίμα να γίνεται περισσότερο αλκαλικό, μειώνοντας την κορτιζόλη και άλλους στρεσογόνους παράγοντες στους ιστούς, προσθέτει υγρασία στο παχύ έντερο και καθαρίζει το συκώτι, το πάγκρεας και τα έντερα.

 

Δίαιτα Καρπουζιού

Τρως μόνο καρπούζι, συμπεριλαμβανομένου και του άσπρου μέρους της φλούδας και των σπόρων. Ναι σωστά, μασάς τους σπόρους με μαύρο πιπέρι για περισσότερο από μία εβδομάδα. Αυτή η διατροφή θα πρέπει να ασκείται μόνο τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού, με φρέσκα καρπούζια και συνοδεία χυμό λεμονιού με νερό και μέλι ή σιρόπι από σφένδαμο.

Δίαιτα με Σάντουιτς από Αβοκάντο

Αυτή η δίαιτα θεωρείται ότι ανανεώνει κάθε κύτταρο,  μειώνει το βάρος, ισορροπεί τα μεταλλικά στοιχεία, καθαρίζει και ενισχύει τα εσωτερικά όργανα, ανανεώνει και αυξάνει την ενέργεια, καθαρίζει την αύρα και τα συναισθήματα, ρυθμίζει το θυρεοειδή και το συκώτι, και αντικαθιστά την ανησυχία και την ταραχή με ήρεμη σταθερότητα.

 

Οι πρώτες εννέα μέρες :

Κόψτε από άκρη σε άκρη ένα καρβέλι ψωμί και αφαιρέστε όλη τη ψίχα, αφήνοντας μόνο την κρούστα.

Στη συνέχεια κόψτε το σε κομμάτια για σάντουιτς.

  • Κόψτε σε φέτες ή πολτοποιήστε 1 μικρό ή μεσαίου μεγέθους αβοκάντο και προσθέστε ροδέλες ντομάτας και κόκκινου κρεμμυδιού. Αν δεν μπορείτε να χωνέψετε εύκολα τα ωμά κρεμμύδια, κόψτε τα σε πολύ λεπτές φέτες σαν φύλλο χαρτιού.
  • Τρώτε 4 αβοκάντο την ημέρα. Το σώμα σας τελικά θα προσαρμοστεί.  Για απώλεια βάρους συνιστώνται 2 ή και λιγότερα αβοκάντο.
  • Μην προσθέσετε αλάτι ή πιπέρι.
  • Να πίνετε την ημέρα το λιγότερο 8 ποτήρια νερό.
  • Μπορείτε να προσθέσετε Yogi Tea χωρίς καμιά γλυκαντική ουσία ή γάλα.
  • Εάν ποθείτε κάτι γλυκό μπορείτε να φάτε μερικές σταφίδες.
Η δίαιτα αυτή από την πρώτη εβδομάδα θα είναι μία πρόκληση όσο αφορά στο πνευματικό κομμάτι. Είναι σημαντικό να αναμειγνύεται κάθε μπουκιά με το σάλιο, να τρώτε αργά και να μασάτε καλά προκειμένου να νοιώθετε ένα αίσθημα κορεσμού και έτσι να μειώσετε την ποσότητα. Eίναι σημαντικό να τηρήσετε τη δίαιτα, γιατί αλλιώς θα καταλήξετε στην πραγματικότητα να πάρετε βάρος.

Μετά τις πρώτες εννέα μέρες προσθέτουμε μία κουταλιά της σούπας κατσικίσιο τυρί ανά γεύμα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε  μια μερίδα από αλκαλικά φρούτα όπως κεράσια, δαμάσκηνα, βερίκοκα ή φρέσκα σύκα το πρωί αντί για το σάντουιτς.

Επίσης μπορείτε να προσθέσετε ένα φλιτζάνι από τους παρακάτω χυμούς την ημέρα: ρόδι, καρότο, μήλο, βερίκοκο ή παπάγια.

Το χυμό μπορείτε να τον πίνετε το πρωί ή σε μικρές ποσότητες κατά τη διάρκεια της ημέρας  αλλά να χρησιμοποιήσετε  μόνον ένα είδος καθημερινά, μην τα αναμειγνύετε.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε λίγο χυμό στο τσάι.

Επίσης προσθέστε μέχρι μια κουταλιά της σούπας υγρή χλωροφύλλη σε ένα ποτήρι νερό. Η χλωροφύλλη βοηθάει στην ουδετεροποίηση της οσμής του σώματος που βγαίνει με την αποτοξίνωση.

Μην προσθέτετε καθόλου άλλα λαχανικά.

Ακολουθώντας αυτή τη δίαιτα για μία περίοδο (από δύο εβδομάδες μέχρι δύο μήνες) βελτιώνεται η κατάσταση  της υγείας και μειώνεται το βάρος.

 

Μετάφραση: Καλλιόπη Sat Akal Ριζοπούλου

Πηγή: kundaliniyoganet.gr

 

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Στην Όμορφη Ζωή είμαστε αφιερωμένοι με πάθος στο σκοπό να ενημερώνουμε τους ανθρώπους για τους δρόμους που υπάρχουν για να βελτιώσουντην ζωή τους.
Στόχος μας να αποτελεί την πρώτη επιλογή για κάθε αναγνώστη που θέλει να διανύσει το ταξίδι της ζωής του όμορφα και με θετικό τρόπο.
Αν θέλεις κι εσύ να συμμετέχεις στην ομάδα μας, σαν αρθρογράφος ή συνεργάτης, στείλε μας μήνυμα στο georgia@omorfizoi.gr
Όμορφη Ζωή Άρθρα

2 Σχόλια

Σχολιάστε

Εναλλακτικά, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.