Πώς μπορείς να πετύχεις τη μη εκσπερμάτιση

0
1510

Η Τάντρα λέει: «Η εκσπερμάτιση είναι κάτι σαν αστραπή, κάτι σαν ξέσπασμα υπερφορτισμένης ενέργειας. Είναι η ηδονή του δευτερολέπτου.

Αντίθετα, η ουσία του έρωτα είναι κάτι που ρέει συνεχόμενα και αδιάκοπα. Αν ο άντρας κάνει έρωτα τακτικά, συνειδητά και με παρουσία, χωρίς στόχο και σκοπό, βιώνοντας την κάθε στιγμή, τότε εναρμονίζεται με την ερωτική ενέργεια κι η ανάγκη του για εκσπερμάτιση μειώνεται.

Ας δούμε όμως πώς μπορεί ένας άντρας να επιτύχει την μη εκσπερμάτιση πρακτικά, σε υλικό επίπεδο.

Στο σώμα υπάρχει ένας μυς που είναι πολύ σημαντικός και για την ερωτική πράξη και τον χρησιμοποιούμε πολύ στη σεξουαλική τάντρα. Αυτός ο μυς είναι το Περίνεο. Το Περίνεο είναι η περιοχή έξω από τα γεννητικά όργανα μέχρι τον πρωκτό. Όσον αφορά τη γυναίκα είναι η περιοχή του δέρματος ανάμεσα στο αιδοίο και τον πρωκτό και όσον αφορά τον άνδρα είναι η περιοχή ανάμεσα στη βάση των όρχεων και του πρωκτού. Έχει σχήμα ρομβοειδές και, αν «γυμναστεί» σωστά, μπορεί να σταματάει την εκροή των ούρων ή του σπέρματος. Παίζει ακόμα σημαντικό ρόλο και στην αναπνευστική λειτουργία,  γι’ αυτό και αναφέρεται ως δεύτερο διάφραγμα.

Αν θέλει ένας άντρας να πετύχει τη μη εκσπερμάτιση κατά την ερωτική επαφή, τότε χρειάζεται να μάθει να χρησιμοποιεί τον μυ του περινέου και να μην τον αφήνει σε ακούσια λειτουργία.

  • Ελέγχοντας τον μυ του περινέου

Μπορείς να καθίσεις στην στάση του λωτού με ίσια την σπονδυλική σου στήλη, έχοντας κλειστά τα μάτια και τα χέρια σου ακουμπισμένα μαλακά πάνω στους μηρούς σου. Αρχίζεις και παίρνεις βαθιές και αργές αναπνοές για να συνδεθείς πρώτα με το σώμα σου. Μετά εστιάζεις την προσοχή σου στην περιοχή του περίνεου και του πρωκτού και αρχίζεις να συσπάς (σφίγγεις και χαλαρώνεις) την περιοχή καθώς αναπνέεις. Ξεκινάς με 40-50 σχετικά γρήγορες επαναλήψεις. Στη συνέχεια, για 4 φορές ακόμα, εκτελείς πολύ αργά σφίγγοντας με την εισπνοή σου, για κάποια δευτερόλεπτα, τους  μύες του πυελικού σου  εδάφους (τους μυς της ούρησης, του πρωκτού και του περίνεου) και μετά καθώς εκπνέεις τους χαλαρώνεις.

Στη συνέχεια περιγράφω μια ταντρική τεχνική την Ashwini mudra ώστε όποιος ενδιαφέρεται να μπορεί να ασκηθεί με αυτήν και να επιτύχει την μη εκσπερμάτιση.

  • Ashwini mudra

Μια ταντρική τεχνική που βοηθά στο να μεταφέρεται η ενέργεια προς τα πάνω, κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης και σας μαθαίνει να διαχειρίζεστε τους μυς στο πυελικό έδαφος, είναι η Ashwini mudra. Είναι σχετικά μια απλή πρακτική που αφορά την σύσπαση του σφιγκτήρα του πρωκτού με τρόπο ρυθμικό και δεν έχει αντενδείξεις. Μπορεί να εκτελεστεί εύκολα από αρχάριους συνήθως στην πόζα του λωτού (οκλαδόν).

Τρόπος εκτέλεσης

Αφού καθίσεις στην θέση του λωτού και συνδεθείς μέσω της αναπνοής με το σώμα σου παίρνεις μια βαθιά και σταθερή εισπνοή, κρατάς την αναπνοή σου και συσπάς τους μύες του σφιγκτήρα (πρωκτός) και φυσικά το περίνεο. Τους χαλαρώνεις πάλι εκπνέοντας και ρίχνοντας το σαγόνι μαλακά προς το λαιμό. Ανεβάζεις πάλι το κεφάλι καθώς εισπνέεις και επαναλαμβάνεις την πρακτική με αργό ρυθμό.

Η Ashwini mudra μπορεί να γίνει και από άνδρες και από γυναίκες μόνο που εκτελώντας αυτήν την τεχνική οι γυναίκες χρειάζεται να σφίγγουν και τους κολπικούς τους μύες. Μπορεί να γίνεται καθημερινά, το πρωί (2 φορές συνολικά) και το βράδυ (πριν τον ύπνο), οι άνδρες μπορούν να κάνουν 4 επαναλήψεις ενώ οι γυναίκες πέντε.

Είναι σημαντικό αυτή η ταντρική πρακτική να εκτελείται με ρυθμικό και χαλαρό τρόπο, διατηρώντας την εστίαση της προσοχής στον σφιγκτήρα του πρωκτού, για να μην προκαλείται περιττή ένταση σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του σώματος.

Η τακτική εξάσκηση με την Ashwini mudra έκτος από την ενίσχυση των μυών της πυέλου και την βελτίωση της σεξουαλικής υγείας, τονώνει τα πεπτικά όργανα και όσον αφορά τις γυναίκες δυναμώνει τους μυς της μήτρας. Βοηθά στην ακράτεια, ανακουφίζει από τη δυσκοιλιότητα και τις αιμορροΐδες. Ακόμη ηρεμεί το μυαλό και τονώνει την ερωτική διάθεση. Αυξάνει την ευαισθητοποίηση και την ενέργεια

Στο βιβλίο μου «Τάντρα, Πρακτική στην Ερωτική Αλχημεία» μπορείς να βρεις περισσότερους τρόπους για να ασκηθείς στην μη εκσπερμάτιση και στην διαχείριση της σεξουαλικής ενέργειας μέσω της αναπνοής.

Να θυμάσαι:

Ο συνειδητός έλεγχος της αναπνοής, του μυαλού και του σπέρματος μπορούν να σε ανυψώσουν από τα εγκόσμια σε υπερβατικές εμπειρίες συνείδησης.

 namaste
despoina palamari

 

Δες τις επόμενες εκδηλώσεις και εργαστήρια
της Δέσποινας Παλαμάρη

 

Μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας με τη Despoina Palamari
=

 

Newsletter εγγραφή

 

 

Despoina Palamari

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας