Πώς να είστε ένας αυθεντικός, επιτυχημένος, ελεύθερος επαγγελματίας (B’ μέρος)

0
Πώς να είστε ένας αυθεντικός, επιτυχημένος, ελεύθερος επαγγελματίας (A' μέρος)

519 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ

Της Έλενας Έρα

Συνεχίζουμε λοιπόν το προηγούμενο άρθρο: Πώς να είστε ένας αυθεντικός, επιτυχημένος, ελεύθερος επαγγελματίας (Α’ μέρος)

4. Επιλέξτε το target group που θέλετε να απευθυνθείτε.

Ναι ξέρω, κι εγώ το ίδιο αναρωτιόμουν: μα όλα όσα προσφέρω μπορούν να βοηθήσουν όλους τους ανθρώπουςοπότε ας απευθυνθώ σε όλους. Μέχρι που διαπίστωσα πως αυτό το «όλοι οι καλοί χωράνε» με αποσυντόνιζε από τον τρόπο που επικοινωνούσα την επιχείρησή μου. Όταν φτιάχνω ένα νέο γραφικό ή design στην ιστοσελίδα μου ή όταν γράφω ένα άρθρο… σε ποιους να απευθυνθώ; Ατέλειωτη λίστα. Δεν είχα καταλάβει πως το να απευθύνομαι σε όλους ήταν εξαντλητικό, χαοτικό και με μπέρδευε… Δεν άκουγα το τραγούδι μου αλλά προσπαθούσα να φτιάξω το τραγούδι που θα ικανοποιούσε τους περισσότερους. Όταν όμως πήρα απόσταση από τη δουλειά μου και την παρατήρησα, ανακάλυψα το «λάθος» μου και τελικά έγινα πολύ συγκεκριμένη σε αυτό που προσφέρω.

Το να απευθύνομαι σε όλους είχε ως αποτέλεσμα να τραβήξω άτομα τα οποία με κούραζαν. Κάποια στιγμή ήθελα να τα παρατήσω, μέχρι που κατάλαβα πως είχα προσελκύσει «λάθος» ανθρώπους. Δεν μου έφταιγαν οι άνθρωποι… αλλά εγώ και το motto «όλοι οι καλοί χωράνε». Αυτό το motto δεν χωράει σε μια επιχείρηση. Ακόμη και μια online επιχείρηση με μεγάλη γκάμα προϊόντων, απευθύνεται σε κοινό που δραστηριοποιείται στο internet και είναι οικείο με την online αγορά ή επιθυμεί να αγοράζει οικονομικά. Πάντα υπάρχει στοχευμένο κοινό (target group) αν παρατηρήσετε σωστά την επιχείρησή σας.

Επιλέγοντας το δικό μου target group, εκείνων των ανθρώπων που τους ενδιαφέρει να κατανοήσουν πώς λειτουργεί ο νους τους και να τον μετουσιώσουν σε ένα θαυμάσιο πνευματικό εργαλείο, έγινα πολύ πιο συγκεκριμένη σε αυτό που προσφέρω. Ναι, όλη την ώρα μιλάω για το Απεριόριστο Ον που είμαστε, για την προσωπικότητα και το εγώ και τον μηχανισμό τους, για την παρατήρηση, για την επίγνωση, για τον διαλογισμό, για την ένωση με τον Θεό. Αυτή όμως είναι η αλήθεια μου και τη μεταφράζω με χίλιους τρόπους… αντί να επικοινωνώ χίλιες αλήθειες με έναν τρόπο. Το «λίγο από εδώ και λίγο από εκεί» δε βοηθάει να δημιουργήσετε ένα στοχευμένο και συγκεκριμένο κοινό.

Μη φοβάστε να γίνετε συγκεκριμένοι σε αυτό που προσφέρετε. Επιλέξτε ένα target group που σας ενδιαφέρει και κάθε φορά που γράφετε ένα newsletter ή πουλάτε ένα προϊόν ή υπηρεσία, απευθυνθείτε σε αυτούς τους ανθρώπους. Δείτε τους μπροστά σας όταν γράφετε ένα άρθρο ή κάνετε ένα σεμινάριο ή πουλάτε ένα προϊόν. Κι αν ακολουθήσουν κι άλλοι, θα είναι επειδή θα θέλουν να γίνουν εκείνο το target group… και όχι επειδή η δουλειά σας απευθύνεται σε όλα τα target groups. Μη σκέφτεστε πώς θα μιλήσετε για να κάνετε το κοινό σας να αγοράσει υπηρεσίες και προϊόντα αλλά μιλήστε από την καρδιά σας σαν να έχετε ήδη χιλιάδες αφοσιωμένους πελάτες. Σκεφτείτε το λίγο… αυτό θα σας κάνει να μιλάτε και να επικοινωνείτε με το κοινό σας με αυθεντικότητα.
Μπείτε στα παπούτσια του πελάτη σας και απευθυνθείτε σε αυτόν προσωπικά. Πώς μπορείτε να του παρουσιάσετε με τον καλύτερο τρόπο αυτό που προσφέρετε;

5. Κάντε το όσο πιο τέλεια μπορείτε

Όταν δούλευα στο marketing μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρίας τροφίμων, ένας από τους διευθυντές εκεί μού είχε πει την εξής φράση την οποία ακόμη θυμάμαι: «Ό,τι κι αν κάνεις, ακόμη κι αν είσαι υπεύθυνος του βόθρου, να το κάνεις τέλεια. Έτσι θα γίνει σημαντική η δουλειά σου για σένα και τους άλλους. Κι έτσι θα σε σέβονται». Και είχε δίκιο.

Η τελειότητα είναι κάτι σημαντικό για μια επιχείρηση και συνέχεια θα ανακαλύπτετε τρόπους για να τελειοποιήσετε αυτό που προσφέρετε. Όταν προσφέρετε ένα προϊόν, τυπώστε συσκευασίες. Όταν φτιάχνετε κάτι με τα χέρια σας, επενδύστε χρόνο στη φωτογράφηση και σε μια όμορφη περιγραφή που βγαίνει από την καρδιά σας. Όταν πουλάτε υπηρεσίες, μιλήστε για το αποτέλεσμα και το πόσο όμορφα μπορούν να νιώθουν οι πελάτες σας μετά. Και προσφέρετέ το με τελειότητα.

Συνηθίζω να αλλάζω συχνά την ιστοσελίδα μου και κάθε φορά λέω στον εαυτό μου… «Τώρα είναι τέλεια, είναι ακριβώς όπως θέλω να είναι». Και μετά η ενέργεια αλλάζει, εγώ αλλάζω και πάλι ξεκινάω από την αρχή. Ακολουθώ την εσωτερική μου αλλαγή γιατί η επιχείρησή μου είναι και ο καθρέφτης μου. Κάθε φορά βρίσκω περιθώριο βελτίωσης… τόσο στον εαυτό μου όσο και σε όλα όσα προσφέρω. Το τελευταίο design του HealingHome.gr μου αρέσει πολύ… είναι απλό και ουσιαστικό και αντιπροσωπεύει την εμβάθυνση του εαυτού μου στην εσωτερική σιωπή.

Να θυμάστε πως πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης… μέσα σας ή έξω από εσάς. Θυμηθείτε τον εαυτό σας όταν πρωτοξεκινήσατε και δείτε τον στον παρόντα χρόνο… Έχετε κάνει μεγάλες αλλαγές, έτσι δεν είναι;

6. Προσαρμόστε τη δουλειά σας στους καιρούς: πολυδιαστασιακότητα

Ο Δαρβίνος έλεγε πως τα είδη ζώων που προσαρμόζονται στο περιβάλλον, επιβιώνουν. Ναι, ξέρω… η Ελλάδα έχει γίνει μια δύσκολη αρένα για τον επιχειρηματία και πολλοί θα ήθελαν να μεταφέρουν την επιχείρησή τους σε μια άλλη χώρα… ή το έχουν κάνει ήδη. Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που προσαρμόστηκαν στις παρούσες ανάγκες και συνθήκες με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες… αλλά υπάρχει και η πολυδιαστασιακότητα της αυθεντικότητας. Υπάρχουν πολλές πλευρές του εαυτού μας οι οποίες ενώνουν τις δυνάμεις τους με σκοπό την ευημερία και μπορούμε να τις ενεργοποιήσουμε όλες μαζί αυτή ακριβώς τη στιγμή. Όταν άνοιξα το HealingHome.gr, εκπληρώθηκε μια βαθιά μου επιθυμία και όλα πήγαιναν καλά. Μετά τα capital controls όμως, ως επιχείρηση έπρεπε να επιβιώσω κι έτσι ενεργοποίησα άλλες πλευρές του εαυτού μου που είχα αφήσει. Μέσα από την ιστοσελίδα μου www.elenaera.com ανοίχτηκα στην αγορά του εξωτερικού, διαθέτοντας υπηρεσίες και προϊόντα εκεί. Α-πο-λα-μβά-νω την δουλειά μου όταν φτιάχνω γραφικά και ιστοσελίδες… Λα-τρεύ-ω τα κοσμήματά μου… Αισθάνομαι βα-θιά α-γά-πη και ευγνωμοσύνη κάθε φορά που επικοινωνώ με έναν πελάτη στα αγγλικά. Ανοίγοντας τη δουλειά μου σε ένα μεγαλύτερο κοινό… εκείνο της Γης 🙂 … – χωρίς προσδοκίες και προσκολλήσεις – εκφράζω τον πιο αυθεντικό μου εαυτό… ever! 🙂

7. Και μερικά γρήγορα tips…

  • Το τραγούδι της καρδιάς σας υπάρχει μέσα σας για κάποιο λόγο που εξυπηρετεί την ψυχή σας ή το κάρμα σας. Δεν σας ενδιαφέρει αυτός ο λόγος… απλά ακολουθήστε το.
  • Δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Υπάρχει πολυχρωμία, υπάρχει διαφορετικότητα, υπάρχει αυθεντικότητα.
  • Δίνετε κάτι παραπάνω από αυτό που προσφέρετε. Ανταμείψτε τους πελάτες σας με μία προσφορά.
  • Συνδέστε την επιχείρησή σας με μια φιλανθρωπική δράση. Προσφέρετε κάτι καλό στον κόσμο.
  • Σεβαστείτε τα copyrights. Σέβεστε έτσι την εργασία κάποιου άλλου.
  • Να είσαστε τίμιοι και διάφανοι ως προς αυτά που προσφέρετε. Μην υπόσχεστε περισσότερα από όσα μπορείτε πραγματικά να δώσετε.
  • Να είσαστε ειλικρινείς με τους πελάτες σας. Έτσι θα χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης.
  • Μην έχετε προσδοκίες για την δουλειά σας, μην ταυτίζεστε με τον στόχο σας. Είναι απλά μια δουλειά. Α, και αφήστε και κάτι στον Θεό. Εκείνος ξέρει.
  • Να σέβεστε τους συνεργάτες σας και τα όριά τους.
  • Μην αποθαρρύνεστε από τα «όχι, ευχαριστώ». Μην αποθαρρύνεστε από τις χαμηλές σας πωλήσεις. Δουλέψτε με ανιδιοτέλεια και το Σύμπαν θα εργαστεί μαζί σας.
  • Να έχετε υπομονή: μια επιχείρηση για να ανθίσει θέλει τον χρόνο της.
  • Μη φοβάστε να δουλέψετε πολύ αλλά μη δουλεύετε σκληρά. Δουλεύετε με αγάπη γι” αυτό που κάνετε. Άλλωστε… όταν αγαπάτε αυτό που κάνετε, η δουλειά δεν είναι «δουλειά» αλλά μια όμορφη ασχολία. Μιλώντας για μένα, το χόμπι μου έγινε η δουλειά μου.
  • Υπάρχει πάντα ένα Συμπαντικό πλάνο κατάλληλο για εσάς που δεν βλέπετε αυτή τη στιγμή. Αν χρειάζεται να κλείσετε την επιχείρησή σας, θα ανοίξει μία άλλη πόρτα. Να έχετε το θάρρος να την απελευθερώσετε και πίστη στον Θεό για να συνεχίσετε. Κανένας δε χάνεται. Πραγματικά. Ο περιορισμένος σας νους σάς κάνει να πιστεύετε πως υπάρχουν περιορισμοί.
  • Καλλιεργήστε την πίστη σας στο Θεό και οι περιορισμοί θα φύγουν.

Και τελικά… ποιος είναι πραγματικά επιτυχημένος στη ζωή; Ποιος είναι πραγματικά ο επιτυχημένος επιχειρηματίας; Να συνεχίζεις οτιδήποτε κι αν συμβαίνει και να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό. Πάντα, μα πάντα, αυτά τα δύο οδηγούν σε ένα όμορφο αποτέλεσμα.

Με αγάπη,
Έλενα Έρα

Πηγή: healinghome.gr
photo credit: fotolia.com

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Στην Όμορφη Ζωή είμαστε αφιερωμένοι με πάθος στο σκοπό να ενημερώνουμε τους ανθρώπους για τους δρόμους που υπάρχουν για να βελτιώσουντην ζωή τους.
Στόχος μας να αποτελεί την πρώτη επιλογή για κάθε αναγνώστη που θέλει να διανύσει το ταξίδι της ζωής του όμορφα και με θετικό τρόπο.
Αν θέλεις κι εσύ να συμμετέχεις στην ομάδα μας, σαν αρθρογράφος ή συνεργάτης, στείλε μας μήνυμα στο georgia@omorfizoi.gr
Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

Εναλλακτικά, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.