Πώς να προστατέψετε τη σχέση σας όταν απομακρύνεστε από τον σύντροφό σας

2
920

Μερικές φορές νιώθουμε να τρέχουμε τόσο γρήγορα στη ζωή μας που χάνουμε πράγματα. Προσπαθούμε να βάλουμε ως προτεραιότητες την άσκηση και τον διαλογισμό αλλά η φροντίδα του εαυτού μας είναι το πρώτο που χάνουμε όταν αρχίζει το χάος.

 

Προσπαθώντας να έχετε τον έλεγχο των καταστάσεων, δεν βλέπετε αυτά που υπάρχουν μπροστά σας. Μπορεί να απομακρύνεστε από τον/την σύντροφό σας. Να τι μπορείτε να κάνετε για να γεφυρώσετε αυτή την απόσταση:

  1. Το πιθανότερο είναι να περνάτε μια φάση

Δεν θα είστε πάντοτε τόσο απασχολημένοι. Κάποια μέρα, αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, θα κάθεστε με τον/την σύντροφό σας, χαμογελώντας για τη ζωή που έχετε φτιάξει μαζί.

  1. Η μακροχρόνια αγάπη είναι ένα θαυμάσιο δώρο

Αυτή η ασφάλεια είναι εκπληκτική και δεν πρέπει να την παίρνετε ως δεδομένη. Κάποιος που γιορτάζει το πόσο ξεχωριστοί είστε και δεν σας αφήνει όταν τα κάνετε θάλασσα, είναι πολύτιμος.

  1. Μια σχέση μπορεί να πεθάνει χωρίς φωνές ή τσακωμούς

Ακόμα και αν δεν υπάρχουν απιστία, φωνές ή διαφορές, οι σχέσεις μπορούν να τελειώσουν. Αυτό συμβαίνει αργά, διακριτικά και σιωπηλά. Μια απόσταση μεταξύ των συντρόφων που δεν μειώνεται, είναι ο κύριος λόγος του χωρισμού.

Μια έρευνα του Δρ. John Gottman κατέδειξε οκτώ προάγγελους διαζυγίων. Πολλούς από αυτούς μπορείτε να τους μαντέψετε, όπως λανθασμένη διαχείριση συγκρούσεων και μεγάλος βαθμός αρνητικότητας. Η συναισθηματική απομάκρυνση είναι ο πιο δύσκολος στην αναγνώριση.

  1. Υπάρχουν προειδοποιητικά σημάδια. Πρέπει όμως να γνωρίζετε ποια είναι

Αυτά περιλαμβάνουν την απουσία στοργής, χιούμορ, περιέργειας, ενθουσιασμού και ενσυναίσθησης στις καθημερινές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των συντρόφων.

Αν έχετε έναν μεγάλο τσακωμό με τον/την σύντροφό σας, θα είναι πολύ περίεργο να μη δώσετε σημασία. Αυτές οι συγκρούσεις συνήθως αντιμετωπίζονται. Όμως είναι πιο δύσκολο να συνειδητοποιήσετε πως κρατιέστε από το χέρι όλο και πιο αραιά ή πως κάνετε όλο και λιγότερες ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

Παράδειγμα: Ο/Η σύντροφός σας, σάς κάνει μια ερώτηση όταν είστε απασχολημένοι. Του/της λέτε πως δεν είναι η κατάλληλη ώρα και συνεχίζετε την ημέρα σας και οι δύο, χωρίς να υπάρχει καμία παρεξήγηση. Όταν όμως οι προσπάθειες επικοινωνίας διακόπτονται συνεχώς, οι άνθρωποι φυσιολογικά απομακρύνονται και τελικά τις σταματούν.

  1. Η λύση είναι απλή και μπορεί να εφαρμοστεί σε μόλις έξι δευτερόλεπτα κάθε μέρα

Στη θεραπεία ζευγαριών, συχνά λέω στους ασθενείς μου πως δεν μπορώ να τους μάθω πώς να αγαπούν ο ένας τον άλλον. Μπορώ όμως να τους μάθω πώς να τρέφουν την αγάπη που ήδη νιώθουν. Δεν χρειάζεται να προσλάβετε μια baby sitter ή να πάτε διακοπές. Μόλις έξι δευτερόλεπτα μπορούν μακροχρόνια να κάνουν μια τεράστια διαφορά.

Για να παραμείνετε κοντά συναισθηματικά, διασπείρετε μικρές στιγμές σύνδεσης με τον/την σύντροφό σας κάθε μέρα. Με απλά λόγια: Πλησιάστε με θέρμη τον/την σύντροφό σας σε τακτική βάση και αποκριθείτε με θέρμη όταν εκείνος/εκείνη πλησιάσει εσάς.

Να μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε:

– Φιλάτε τον/την σύντροφό σας κάθε μέρα πριν φύγετε για τη δουλειά. Σας έχει γίνει συνήθεια και δεν του δίνετε πια σημασία. Αντίθετα, απολαύστε το φιλί και συνειδητοποιήστε πως φιλάτε κάποιον με τον οποίο είστε ερωτευμένοι και όχι κάποια θεία σας. Ο Gottman προτείνει να φιλιέστε όταν φεύγετε και όταν γυρίζετε για έξι ολόκληρα δευτερόλεπτα.

– Βιάζεστε να συναντήσετε φίλους για δείπνο δίνοντας οδηγίες στη baby sitter και ο/σύντροφός σας, σάς λέει πόσο όμορφοι είστε. Αλλάξτε διάθεση για λίγο. Κοιτάξτε τον/την στα μάτια και πείτε «Ευχαριστώ». Αν αποζητάτε εκτίμηση, εκτιμήστε την όταν τη λαμβάνετε.

– Πέφτετε επιτέλους στο κρεβάτι με το αγαπημένο σας βιβλίο, απολαμβάνοντας τη γαλήνη και την ησυχία. Ο/Η σύντροφός σας ξαπλώνει δίπλα σας. Να είστε προετοιμασμένοι να αφήσετε το βιβλίο για λίγο και να πείτε, «Είμαι πολύ κουρασμένος/κουρασμένη αλλά χαίρομαι τόσο που ήρθες!» Ομολογήστε πως είστε ευχαριστημένοι που είδατε τον/την σύντροφό σας πριν συνεχίσετε το διάβασμα.

Αυτή η μικρή σπατάλη ενέργειας θα αναζωογονήσει εκθετικά τη σχέση σας

Όταν κάνετε κούρσες μεγάλων αποστάσεων, είναι απαραίτητο να πίνετε νερό πριν διψάσετε. Αντίστοιχα, πρέπει να τρέφετε τη σχέση σας πριν νιώστε πως έχει αποστραγγιστεί. Αυτό θα σας κάνει να νιώθετε καλύτερα, δίνοντάς σας την επιπλέον ώθηση που είχατε όταν πρωτοξεκίνησε η σχέση και θα αποτελεί μια υπενθύμιση πως σας αγαπούν.

Μοιράζεστε την καρδιά σας με έναν εκπληκτικό άνθρωπο. Μείνετε κοντά του ακόμα και όταν η ζωή έχει αναταράξεις ώστε να είστε μαζί και όταν δεν θα έχει.

_____________

Συγγραφέας: Silverstein (οικογενειακή σύμβουλος, mindbodygreen.com)
Μετάφραση: Νίκος Πνευματικός

 

Newsletter εγγραφή

προστατέψετε τη σχέση σας

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας