Πόσο απαραίτητα είναι τα social media στον επαγγελματία;

0
107

Τρία πράγματα χρειάζεται ένας επαγγελματίας σε όποιον τομέα κι αν δραστηριοποιείται. Παρουσία στα social media, ένα blog και email marketing.

Ας δούμε τα social media για αρχή.

 

Σε οποιοδήποτε αντικείμενο εργασιών κι αν ανήκεις είναι πλέον απαραίτητο να υπάρχεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και θα με ρωτήσεις «Σε όλα;» Όχι σε όλα. Μόνο σε αυτά που κινείται ο ιδανικός σου πελάτης.

Αν απορείς τι είναι ιδανικός πελάτης και πώς μπορείς να βρεις τον δικό σου κι εσύ, μην διστάσεις να μου στείλεις mail στο [email protected]. Αν γνωρίζεις, κάνε έρευνα να ανακαλύψεις πού κινείται.

Σε όποιο τελικά καταλήξεις, χρειάζεται να κάνεις αισθητή την παρουσία σου. Τι εννοώ;

Σου έχω ετοιμάσει μια λίστα αυτών που καλό είναι να θυμάσαι όταν κινείσαι στα social media.

  1. Να έχεις αποφασίσει από πριν ποιο είναι το brand σου. Εν ολίγοις, πού και πώς απευθύνεσαι και τι είναι αυτό που θέλεις να πετύχεις.
  2. Να έχεις δημιουργήσει τα γραφικά με τα χρώματα του brand σου
  3. Να δικτυώνεσαι σωστά (θα το έχεις ακουστά ως networking) και φυσικά
  4. Να δημιουργήσεις περιεχόμενο, κείμενα δηλαδή για τις αναρτήσεις σου

«Τι είδους αναρτήσεις να βάλω;» Θα με ρωτήσεις. Τα κείμενά σου οφείλουν να σε αντιπροσωπεύουν στο έπακρο, να είσαι εσύ μέσα απ’ αυτά, η «φωνή» σου, ο τρόπος που απευθύνεσαι στο κοινό σου κλπ να καθρεφτίζουν εσένα. Γιατί όταν τελικά συνεργαστούν μαζί σου, δεν θέλεις να εκπλαγούν διαπιστώνοντας ότι εσύ και τα κείμενά σου δεν έχουν σημείο σύνδεσης. Σωστά;

Θέλεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του κοινού σου (των ιδανικών –δυνητικών- πελατών σου) και μάλιστα να εδραιώσεις μακροχρόνιες σχέσεις.

Εδώ, λοιπόν, έρχομαι να σου πω, με περηφάνια, ότι έχω ένα εξαιρετικό εργαλείο που θα σου λύσει τα χέρια για 2 χρόνια:

730 ιδέες για να δημιουργήσεις τις δικές σου αναρτήσεις με στόχο πάντα να ξεχωρίσεις εκεί έξω και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του κοινού σου.

Και να σου πω ένα μυστικό; Δύο χρόνια μετά δεν θα θυμάται κανείς τι ανάρτησες τότε, οπότε μπορείς κάλλιστα να το ανακυκλώσεις και τελικά να έχεις ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιείς εσαεί.

Το Social Media Content Calendar, όπως το ονόμασα, αποφάσισα να το αποσύρω οπότε το διαθέτω με μια γενναία έκπτωση 30%.

Μπορείς να δεις περισσότερα εδώ

Τέλος, συνοδεύεται από ένα pdf που εξηγεί και τους διάφορους όρους που χρησιμοποιώ στο ημερολόγιο αλλά και το πώς να το χειριστείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Κι αν ασχολείσαι με τη διαχείριση social media πελατών σου, μπορείς να κάνεις μαγικά με αυτό!

 

Στη διάθεσή σου,

Κατερίνα Τσαμπά | Writing Coach

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας