Πρακτική χαλάρωσης και συγκέντρωσης «επιστρέφοντας στο ΕΔΩ και στο ΤΩΡΑ μου»

0
84

Υπάρχουν πολυάριθμοι τρόποι που είναι αποτελεσματικές πύλες προς το Εδώ και το Τώρα μας Ένας βασικός τρόπος που προτείνουν πολλοί πνευματικοί δάσκαλοι είναι μέσω της επικέντρωση στις αισθήσεις μας.

 

Η παρακάτω καθοδήγηση είναι απλή, εύκολη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε για λίγα λεπτά κατά τη διάρκεια μιας πολυάσχολης ημέρας.

Όταν θέλετε να χαλαρώσετε ή να προετοιμαστείτε για μια παρουσίαση ή μια σημαντική συνάντηση (ή ραντεβού), όταν θέλετε να ετοιμαστείτε για ύπνο ή πριν μπείτε σε έναν οραματισμό ή μια εκδήλωση.

Επιλέξτε μια άνετη θέση και αρχίστε να παρατηρείτε τον χώρο γύρω σας.

Παρατηρήστε το σαν να είναι η πρώτη φορά που τον βλέπετε.

Κοιτάξτε το πλήθος των χρωμάτων, των σχημάτων, των αποχρώσεων και των διαστάσεων που είναι μέρος του Όλον σε αυτόν τον χώρο.

Πάρτε μια βαθιά χαλαρωτική ανάσα και κλείστε απαλά τα μάτια σας.

Κρατηθείτε για λίγα δευτερόλεπτα και συγκεντρωθείτε στην ηρεμία που αναδύεται μέσα σας .

Εκπνεύστε αργά και επικεντρωθείτε στο πώς κινείται η κοιλιακή περιοχή καθώς αδειάζει από όλο τον αέρα .

Επαναλάβετε μερικές φορές επιτρέποντας σε κάθε μέρος του σώματος να χαλαρώνει περισσότερο με κάθε αναπνοή που παίρνετε .

Συγκεντρωθείτε στην αντίληψη των αισθήσεών σας .

Παρατηρήστε τους ήχους που αντιλαμβάνεστε μέσω της ακοής

Μείνετε ακίνητοι και παρατηρήστε τη σιωπή πίσω από όλους τους ήχους. Τη σιωπή που επιτρέπει σε όλους τους ήχους να υπάρχουν.

Εστιάστε τώρα στη γεύση σας. Ποια είναι η γεύση που μπορείτε να αναγνωρίσετε στο στόμα σας. Ποια είναι η θερμοκρασία της γλώσσας σας;

Αφήστε τη συνειδητότητα σας να μετακινηθεί από τη γεύση στην όσφρηση και παρατηρήστε όλες τις μυρωδιές που μπορεί να εντοπίσει η μύτη σας .

Μείνετε ακίνητοι και συγκεντρωθείτε στην αφή σας. Τι αγγίζουν τα δάχτυλά σας; Πώς αισθάνεστε τα ρούχα στο δέρμα σας; Πώς αισθάνεστε το στρώμα, την καρέκλα, την επιφάνεια στην οποία βρίσκεστε πάνω το σώμα σας;

Τώρα προσπαθήστε να επικεντρωθείτε και στις πέντε αισθήσεις σας ταυτόχρονα. Δείτε, ακόμα και με κλειστά μάτια , ακούστε, αγγίξτε, μυρίστε, γευτείτε …

Συνδεθείτε με το εσωτερικό σας σώμα

Παρατηρήστε την ενέργειά σας από την κορυφή ως τα νύχια.

Αν αναδυθεί μια σκέψη απλά αφήστε την να φύγει … απελευθερώστε την.

Αν σας βοηθάει γυρίστε πίσω και εστιάστε στην αναπνοή σας … εισπνεύστε … εκπνεύστε …

Χαλαρώστε το σώμα … χαλαρώστε το μυαλό.

Μείνετε σιωπηλοί και ακίνητοι .

Παραμείνετε σε αυτή την κατάσταση για όσο χρόνο χρειάζεστε .

Ησυχία. Ακίνητος. Ακίνητη. Σε ειρήνη. Παρών. Παρούσα.

Αφιερώστε ένα λεπτό και εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας για το ότι περνάτε συνειδητά χρόνο με τον εαυτό σας. Πείτε δυνατά ευχαριστώ και χαρίστε στον κόσμο το καλύτερο χαμόγελό σας.

 

Newsletter εγγραφή

 

Λεώνα Λαϊου

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας