Του Ρόμπερτ Νατζέμυ

Εβδομάδα 46, Ημέρα 319η

Περνάμε από το σώμα, χαλαρώνοντας τα δάκτυλα των ποδιών, τα πέλματα, τους αστραγάλους, τις γάμπες, τα γόνατα, τους μηρούς, τους γλουτούς και την περιοχή της λεκάνης.

Το κάνουμε αργά και με συγκέντρωση, μένοντας στο κάθε μέρος για αρκετό διάστημα, ώστε να χαλαρώσει όσο γίνεται περισσότερο.

Συνεχίζουμε ανεβαίνοντας στην κοιλιά, το ηλιακό πλέγμα, στους μυς της πλάτης από τον κόκκυγα ως τον λαιμό, μετά στο στήθος, τους ώμους, τα μπράτσα, τους βραχίονες, τις παλάμες, τα δάκτυλα.

Αφήνουμε μετά την προ σοχή μας να ανέβει στον αυχένα, να χαλαρώσει όλους τους μυς. Χαλαρώστε όλο το πίσω μέρος του κεφαλιού και μετά το πρόσωπο, το σαγόνι, τη γλώσσα, τα μάγουλα, τους κροτάφους, τους μυς γύρω από τα μάτια, το μέτωπο και γενικά το πάνω μέρος του κεφαλιού.

Η προσοχή μας μπορεί να κινηθεί μέσα στο σώμα μας αρκετές φορές, χαλαρώνοντας τους μυς κάθε φορά και πιο βαθιά. Προσέχουμε ειδικά τους μυς του ηλιακού πλέγματος, του αυχένα και του πρόσωπου.

Καθώς χαλαρώνουμε αυτά τα κέντρα έντασης, θα αισθανόμαστε να χαλαρώνει και η όλη η περιοχή γύρω τους.

Αφήνω όλους τους μυς μου να χαλαρώσουν.

Από το βιβλίο του Ρόμπερτ Νατζέμυ «Μία σελίδα την ημέρα – ένας χρόνος αυτοεξέλιξης», εκδόσεις Ολιστικής Αρμονίας.

Το θετικό μήνυμα της ημέρας | Σχετικά με τη Βαθιά Χαλάρωση Νο 2

Robert Najemy

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας