Ποιο είναι το παιχνίδι των ρόλων και πόσο επηρεάζει τις πεποιθήσεις μας για τον εαυτό μας;

 

Ηαντίληψη των καταστάσεων και των γεγονότων που κάθε άνθρωπος βιώνει στη  ζωή του είναι μια αλληλεπίδραση διαφόρων ενεργειακών συχνοτήτων και κοινωνικών προγραμματισμών που ξεκινούν από την παιδική ηλικία. Καθώς μεγαλώνουμε περνάμε από την νεότητα, ωριμάζουμε και καταλήγουμε στο γήρας. Στα στάδια αυτά δημιουργούνται  καταστάσεις και γεγονότα που διαμορφώνουν την προσωπικότητα. Η προσωπικότητα αυτή μας ακολουθεί μέχρι να φύγουμε από αυτό το επίπεδο.

Ποιες όμως είναι οι διαδικασίες που διαμορφώνουν αυτή την προσωπικότητα,; ποιες  είναι οι πράξεις και οι εντυπώσεις που μας οδηγούν στο να θεωρούμε τον εαυτό μας ότι είμαστε ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης, ένας δημιουργικός επιχειρηματίας, καλός δάσκαλος, θαυμάσιος θεραπευτής κ.λπ. Η αντίληψη μας διαμορφώνεται με τον τρόπο που μεγαλώνουμε, σκεφτόμαστε και δρούμε στην καθημερινότητα.

Ό,τι κάνουμε, δημιουργεί τις περισσότερες φορές ένα κατευθυνόμενο πλαίσιο και μέσω των παραστάσεων στην καθημερινότητα διαμορφώνει το προσωπικό μας «εγώ».

Οι πράξεις ισοδυναμούν με την προσωπικότητά μας. Οι σκέψεις μας αντανακλούν αυτό που είμαστε, καθετί που πράττουμε  περιέχει ενέργεια. Δημιουργεί το υπόβαθρο στο όποιο εξελισσόμαστε μέσα από το πώς βιώνουμε το τι νομίζουμε ότι είμαστε. Δημιουργούμε ένα κόσμο που αλληλεπιδρά με τον περίγυρο θεωρώντας ότι είμαστε επαρκείς σε αυτό που κάνουμε. Έτσι διαμορφώνουμε την οικογένεια μας βάσει των προτύπων και των κοινωνικών μας αντιλήψεων θεωρώντας ότι έχουμε τον έλεγχο.

 

Ουσιαστικά ζούμε τον μικρόκοσμό μας και ξεχνάμε ότι οτιδήποτε είναι δεδομένο για εμάς, είναι υποκειμενικό και διαφορετικό για τους άλλους. Αυτό διότι ζούμε συμβατά μέσα στην αντίληψη της δημιουργημένης πραγματικότητάς μας.

Άραγε τι μας δημιουργεί την πεποίθηση ότι είμαστε αυτό που νιώθουμε;

Μπορούμε άραγε να διακρίνουμε ότι οι μορφές που παρουσιάζονται μπροστά μας είναι αντίγραφα των αντιλήψεων που έχουμε δημιουργήσει; Τα βιώνουμε στην καθημερινότητα μας μέσα από την έννοια του καλού ανθρώπου, του ηθικού γονέα, του καταξιωμένου επιχειρηματία κλπ.

 

Αλλά γιατί να είμαστε αυτοί που νομίζουμε ότι είμαστε;

Πέρα από τις μορφές υπάρχει μια άλλη υπερβατική αντίληψη που ισοδυναμεί με την διαδοχική ανταλλαγή των ενεργειών στο χώρο και το χρόνο σε σχέση με το τι βιώνουμε στο «τώρα».

Όλα τα δεδομένα στην ζωή κινούνται στον γραμμικό χρόνο[1] μετατρέπονται και τροποποιούνται δίνοντας καινούργια τροφή σε αιτίες και γεγονότα. Αυτά επίσης δημιουργούν καταστάσεις στην αέναη εξέλιξη από κύκλους γεννήσεων και υπάρξεων που βοηθούν να αυξάνεται η κοσμική συνείδηση. Ουσιαστικά εμείς την συντηρούμε και την κατευθύνουμε. Γι’ αυτό το λόγο η πεπερασμένη μας αντίληψη ότι εμείς είμαστε αυτοί που ελέγχουμε το ζωτικό μας πεδίο είναι μια πεποίθηση που  περιορίζει  την διάνοιά μας.  Καθορίζει πλαίσια που αν δεν τα ξεπεράσουμε δεν θα μπορέσουμε να δούμε πέρα από αυτό που μπορούμε να εξελίξουμε.

Θέτοντας το παράδειγμα του παιδαγωγού, το πρότυπο του δάσκαλου που μαθαίνει τα παιδιά και κατ’ επέκταση η αντίληψη να διδάσκει αφομοιώνεται στα κύτταρα, στην προσωπικότητα και τα συναισθήματα, έτσι δρα και την υπόλοιπη καθημερινότητα του μέσα από τις σκέψεις και τις πράξεις του χωρίς να αναγνωρίζει ότι είναι ταυτόχρονα και ένα όν που είναι και μαθητής.

Τα παιχνίδια ρόλων είναι τα πιο διαδεδομένα στην ζωή γιατί σαν μιμητικά όντα ταυτιζόμαστε με το περιβάλλον και τις συνήθειες μέσα από τις πεποιθήσεις μας. Αυτά τα «προγραμματισμένα πρότυπα» δεν σπάνε εύκολα καθώς διαμορφώνονται μέσω των προσωπικών επιλογών και της αντίληψης που έχουμε.

 

Μην περιμένετε  την αφύπνιση αν δεν διαπεράσετε τις ψευδαισθήσεις του κόσμου. Αν δεν ξεπεράσετε τις καταστάσεις που εγκλωβίζουν σε στασιμότητα την προσωπικότητα, θέτοντας σας σε ένα ορισμένο πλαίσιο ζωής. Αφήστε την ζωή να δράσει χωρίς να προσπαθείτε να ελέγξετε τις αντιδράσεις σας. Μην χρησιμοποιείτε τα «πρέπει» για να διαμορφώσετε την ζωή σας. Χρησιμοποιήστε την διευρυμένη αντίληψη των πολλαπλών δυνατοτήτων εξέλιξης που διαθέτει το ανθρώπινο ον μέσα στον ψυχισμό του.

Απελευθερωθείτε από παρωπίδες και συναναστροφές με άτομα που σας εγκλωβίζουν. Αλληλεπιδράστε και  αφομοιώσετε αντιδράσεις και  βιώματα που θα σας βοηθήσουν να εξελιχθείτε χωρίς να σκεφτόσαστε  αν αυτός που είναι μπροστά σας είναι ζητιάνος ή παιδί. Όλα  μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα από την διαδικασία της αλληλεπίδρασης αρκεί να γνωρίζετε ότι ταυτόχρονα είστε και μαθητής και δάσκαλος, πλούσιος και φτωχός. Μην σταματάτε να διερωτάστε ποιο είναι το επόμενο επίπεδο. Να ξεπερνάτε τα όρια γιατί όταν σταματήσετε τότε δεν θα υπάρχει εξέλιξη. Δημιουργήστε μέσα απ τα όνειρα και τις ευκαιρίες ενεργοποιώντας τον ψυχισμό σας.

Αντισταθείτε στα «θέλω» που σας επιβάλουν και δομήστε τον δικό σας μοναδικό άξονα που τον ελέγχετε εσείς. Αφιερωθείτε  στον κόσμο και την ψυχή σας. Διαπεράστε με την αγάπη τον προγραμματισμό και τις ψευδαισθήσεις των κατευθυνόμενων συστημάτων που ελέγχουν τις ζωές των ανθρώπων.

 

[1] Ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται τον χρόνο γραμμικά και κυκλικά. Από τη μια μεριά υπάρχει η γραμμική πορεία της ζωής από τη γέννηση ως τον θάνατο και από την άλλη η κυκλική εναλλαγή της ημέρας και της νύχτας, των εποχών. Οι περισσότεροι πολιτισμοί δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στη γραμμικότητα, ακόμη και όσοι προβάλλουν την κυκλική διάσταση, φαίνεται ότι βλέπουν τον χρόνο ως μια γραμμική διαδοχή κύκλων. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον χρόνο σαν μια γραμμή που εκτείνεται απεριόριστα προς το παρελθόν και προς το μέλλον.

 

senhar

Έχω εκπαιδευτεί ως Σύμβουλος Alpha Chi με
ειδίκευση στο ενεργειακό Feng Shui στους χώρους και στο σώμα και ασχολούμαι εδώ και δεκαπέντε χρόνια με το χώρο των Πολεμικών Τεχνών.
Δείτε τα πλήρη στοιχεία του Senhar
senhar

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Ζώντας σαν ξωτικό

Σχολιάστε

Για να καταχωρήσετε το σχόλιο σας, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας