Ένας οδηγός για γονείς και για φροντιστές παιδιών- εφήβων

Αυτός ο οδηγός εξηγεί τους κινδύνους που ελλοχεύουν στα νέα ψηφιακά μέσα, για τα παιδιά και τους έφηβους: Βλάβη στην ανάπτυξη του εγκεφάλου, επικοινωνιακό στρες, κίνδυνος εθισμού, απώλεια της ιδιωτικής ζωής, ακατάλληλες ιστοσελίδες για νέους, (cyberbullying) εκφοβισμός στον κυβερνοχώρο και προβλήματα υγείας λόγω της συνεχούς ακτινοβολίας από ασύρματες συσκευές.

Επιπλέον, μας διαφωτίζει σχετικά με τους νομικούς κανονισμούς, τα μέτρα ασφαλείας και τις δυνατότητες ανάληψης δράσης για την πρόληψη κινδύνων ή την κατάλληλη αντιμετώπισή τους. Ο οδηγός αυτός παρέχει μια εκπαιδευτική άποψη που αντιπροσωπεύει την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ των αναγκών των παιδιών και των εφήβων και τους περιορισμούς που απαιτούνται ως προληπτικά μέτρα για την προστασία από τους εγγενείς κινδύνους.

Το βιβλίο

Επιμέλεια:Richar Brinton
Επιμέλεια και πρόλογος: Michaela Glöckler, M.D.
Μετάφραση: Κατραμάδος Γεράσιμος
Επιμέλεια: Κυριακή Βουδούρη & Βάλλυ Καλοζούμη
Εκδόσεις: ETRA
Σελίδες: 190
Διαστάσεις: 14 Χ21
Ημερομηνία έκδοσης: Ιανουάριος 2020
ISBN : 978-960-6830-72-3

Περιεχόμενα βιβλίου
  • Πρόλογος της πρώτης Ελληνικής έκδοσης.
  • Πρόλογος της πρώτης έκδοσης στη Νέα Ζηλανδία, Neil Carter
  • Πρόλογος της πρώτης Αγγλικής έκδοσης, Richard BrintonΠρόλογος στην πρωτότυπη Γερμανική έκδοση, Οκτώβριος 2018
  • Εισαγωγή από την Michaela Glöckler
  • Γιατί αυτός ο οδηγός;
    -Η εκπαίδευση πολυμέσων σε εναρμόνιση με την ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας.
    -Ενδυνάμωση των βιωμάτων του παιδιού σας στον πραγματικό κόσμο.
    -Πως εμείς ως γονείς παρέχουμε καθοδήγηση
  • Προστατεύοντας τα παιδιά από την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία (ΕΜ) των κινητών τηλεφώνων – από την αρχή! Τι θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη.
    -Οι βιολογικές επιδράσεις της κινητής ακτινοβολίας.
    -Μέτρα προφύλαξης και συμβουλές.
  • Παιδιά βρεφικής και νηπιακής ηλικίας (0 έως 3 ετών). Χωρίς οθόνες πολυμέσων και χωρίς παιχνίδια με ακτινοβολία!
    -Τι χρειάζονται τα μικρά παιδιά για να αναπτυχθούν με υγεία;
    -Τα πολυμέσα με Οθόνη επιδρούν διαφορετικά στα παιδιά.
    -Συμβουλές για μια ακίνδυνη εκπαίδευση πολυμέσων κατά την νηπιακή ηλικία.
  • Προσχολική ηλικία (4 – 6 ετών) – Εμπειρία και κίνηση στον πραγματικό κόσμο -όσο περισσότερο γίνεται!
    -Τι χρειάζονται τα παιδιά για μια υγιή ανάπτυξη;
    -Αυτή είναι η επίδραση των πολυμέσων με οθόνη στη προσχολική ηλικία.
    -Συμβουλές για μια ακίνδυνη εκπαίδευση πολυμέσων στη προσχολική ηλικία.
  • Τα πρώτα χρόνια στο σχολείο (6 -9 ετών) – Επίβλεψη και περιορισμός της χρήσης των πολυμέσων με οθόνη!
    -Βήματα ανάπτυξης στη σχολική ηλικία.
    -Ψυχολόγοι και παιδίατροι περιγράφουν τις βασικές ανάγκες των παιδιών.
    -Συμβουλές για μια ακίνδυνη εκπαίδευση πολυμέσων στη σχολική ηλικία.
  • Από τη σχολική ηλικία στην εφηβεία (10-16 ετών) – Στο δρόμο για την ωριμότητα της χρήσης των media.
    -Τι χρειάζονται τα παιδιά στην εφηβεία για μια υγιή ανάπτυξη;
    -Η επίπτωση των πολυμέσων με οθόνη.
    -Συμβουλές για ανάπτυξη σε μια ώριμη και υγιή χρήση media.
    -Συμβουλές για την μακροχρόνια εκπαίδευση με media.
    -Ασφαλές λογισμικό και τεχνική υποστήριξη
  • Οι κίνδυνοι από τη χρήση ψηφιακών πολυμέσων.
    -Το stress που σχετίζεται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
    -Υπερβολική χρήση των πολυμέσων και οι κίνδυνοι εξάρτησης.
    -Απερίσκεπτη προσέγγιση σε προσωπικές πληροφορίες
    -CyberBullying και διαδικτυακή παρενόχληση.
    -Ιστοσελίδες στο δίκτυο που είναι ακατάλληλες για του εφήβους.
  • Το διαδίκτυο και ο νόμος – Πληροφορίες για γονείς
    -Το δικαίωμα της πληροφοριακής αυτοδιάθεσης.
    -Το ποινικό δίκαιο του διαδικτύου και ο νόμος προστασίας των νέων.
    -Νόμος περί πνευματικών δικαιωμάτων.
    -Συμφωνίες αγορών και ευθύνη στο διαδίκτυο.
    -Νομικές υποχρεώσεις των γονέων, για παράδειγμα με το Whats App

 

Πηγή: etra.gr 

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Σχολιάστε

Για να καταχωρήσετε το σχόλιο σας, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας