Της Βιολέτας Τζεμολλάρι

Οταν πρόκειται για τα παιδιά και την υγιεινή διατροφή μερικά κόλπα και τεχνάσματα που θα τα κάνουν να επιθυμούν να φάνε είναι τα εξής: θα πρέπει να είστε δημιουργικοί με τον τρόπο που τους σερβίρετε οποιοδήποτε τρόφιμο. Όλοι τρώμε με τα μάτια μας πρώτα (που σημαίνει ότι τα φαγητά πρέπει να δείχνουν όμορφα πριν πάνε στο στόμα μας.) Αλλά με λίγη φαντασία, μπορούμε να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με μια ενδιαφέρουσα προσφορά για ένα νόστιμο φαγητό που θα είναι και διασκεδαστικό.

Σας δίνουμε μερικές ιδέες για να ετοιμάσετε καλοκαιρινά σαν για τους μικρούς μας φίλους:

1. Καρπούζι σουβλάκι: γιατί τα πάντα είναι πιο διασκεδαστικά όταν είναι κομμένα σε σχήματα, μιας και θυμίζουν παιχνίδι! Ταυτόχρονα, το καρπούζι είναι ένας εύκολος τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών, λόγω έντονης εφίδρωσης, το καλοκαίρι.

2. Σνακ Sticks λαχανικών με ντοματίνια, καρότα, αγγούρια και τυρί: η ποικιλία χρωμάτων λειτουργεί δελεαστικά στα παιδιά και τα μαθαίνει να τρώνε λαχανικά, όλες τις ώρες της ημέρας, βοηθώντας να χορταίνουν και να αποφεύγουν γλυκά και λιπαρά σνακ.

3. Δημητριακά ολικής αλέσεως με παγωμένο γιαούρτι: είναι από τα πιο χορταστικά ενδιάμεσα και παρέχει τα 2 βασικά μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, σύνθετοι υδατάνθρακες) και ασβέστιο, που συμβάλλουν στη δόμηση γερών οστών, μυών και παρέχουν ενέργεια για μεγάλο διάστημα.

4. Κατεψυγμένες μπανάνες (ή παγωτό ?!) – Πρόκειται για ένα καυτό θέμα στο σπίτι. Όταν είναι πολύ ώριμες τις κόβετε σε φέτες και να τις αφήνετε να παγώσουν για τις κάνετε smoothies. Εάν θέλετε προσπαθήστε να τις πολτοποιήσετε και να τις κάνετε “παγωτό”. Θα έχουν έτσι ένα δροσιστικό και διασκεδαστικό παγωτό χωρίς λιπαρά και ζάχαρη.

Βιολέτα Τζεμολλάρι
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Λόγω Διατροφής

2 Σχόλια

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας